МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Політичні технології1.Поняття політичних технологій і їх специфіка 2. Політичний аналіз 3. Політичне консультування 4. Інформаційні технології Після опрацювання теми студент повинен: Студентам потрібно, насамперед, осмислити і уяснити суть політичних технологій, рекомендуємо розглянути через осмислення таких положень, як структура та основні завдання політичних технологій. У наступному питанні студентам слід дати відповідь на питання: що таке технологія політичного аналізу. Три рівня політичного аналізу. Етапи реалізації технології політичного аналізу: концептуалізація проблеми, моделювання проблеми, програма дослідження. Студенти повинні, насамперед, з'ясувати поняття „виборча кампанія”, „виборча технологія”, вміти розрізняти типи та основні етапи виборчих кампаній, з'ясувати роль головних дійових осіб у виборчій кампанії та їх інтереси. Слід звернути увагу на важливість ролі суспільно-політичних умов виборчого середовища, адже воно часто може бути і маніпулятивне. Політична реклама як елемент маркетингу має і більш глибокі характеристики. Ідеться про політичний авторитет державних і партійних інститутів, про довір'я населення до їхньої діяльності, про повагу до закону, правових норм держави, політичних діячів усіх рівнів. Політичний імідж. Іміджологія. Поняття „політичний конфлікт” тісно пов’язане з поняттями „конфлікт” і „соціальний конфлікт” і його специфіка зумовлюється особливостями розвитку політичної дійсності. Найпоширенішим є поділ конфліктів на: конфліткт інтресів, конфлікт цінностей і конфлікт ідентифікації. Проте існують й інші типології: зовнішньополітичні і внутрішньополітичні, горизонтальні і вертикальні, закриті і відкриті, короткотривалі і довготривалі. Дати характеристику кожному з цих типів. Завдання для самостійної роботи: 1. Дайте визначення поняття «політичні технології». 2. Визначте основні типи (види) політичних технологій. 3. Яка роль і специфіка технологій політичного аналізу? 4. Яке місце посідає процес прийняття рішень у сучасній політиці? 5. Дайте визначення лобізму як політичної технології. 6. Як співвідношення між політичним управлінням і управлінням державним? 7. Імідж є віддзеркалення в політиці самого виборця (пригадаємо: «Народ гідний політиків, яких він вибирає»). Яка ваша оцінка приведеної позиції? 8. Надайте характеристику основних каналів та особливостей політичного впливу ЗМІ у сучасній Україні 9. Чим викликана значна кількість «брудних технологій» у виборчих кампаніях в Україні? 10. Які ви можете назвати політичні технології під час виборів. Спробуйте диференціювати їх на коректні і брудні. 11. Що таке маніпулювання суспільною свідомістю і як воно виявляється у політичній сфері? Читайте також:
|
||||||||
|