МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Для бакалаврана виробничій практиці з бухгалтерського обліку метою є закріплення теоретичних знань з бухгалтерського обліку, придбання необхідних практичних навичок документування, реєстрації й узагальнення інформації про облікові об'єкти. Задачі: 1. з'ясувати характер діяльності підприємства: ознайомитися з його уставом, організаційно-технологічною структурою, зовнішніми й внутрішніми чинниками, що визначають особливості його діяльності; 2. вивчити чинну практику організації бухгалтерського обліку: структуру бухгалтерії, форму бухгалтерського обліку, систему документообігу, ступінь комп'ютеризації обліку; 3. виробити практичні навички виконання облікових процедур шляхом виконання обов'язків окремих працівників, або ж дублюванням їхньої роботи; 4. виконати індивідуальне завдання, зібрати й узагальнити результати дослідження для підготовки доповіді на студентську наукову конференцію. на виробничій практиці з фінансового обліку метою є закріплення теоретичних знань з фінансового обліку, вироблення практичних навичок ведення обліку на конкретних ділянках облікової роботи, формування суджень щодо стану діючої на підприємстві практики обліку й контролю. Задачі: 1. вивчити чинну практику обліку конкретних облікових об'єктів, передбачених програмою, сформувати думку про її відповідність обраній обліковій політиці: § установити чинники, які вплинули на формування облікової політики щодо конкретних об'єктів обліку; § систематизувати й узагальнити чинну практику документообігу за конкретними обліковими об'єктами, виявити її переваги й недоліки; 2. вивчити й оцінити стан контролю наявності й руху конкретних облікових об'єктів, виробити судження про доцільність й ефективність форм і методів контролю, які використовуються на підприємстві; 3. розвити й розширити практичні навички документування, реєстрації, узагальнення й контролю інформації щодо конкретних облікових об'єктів, передбачених програмою; 4. зібрати необхідний практичний матеріал для виконання курсових робіт, передбачених навчальним планом; 5. виконати індивідуальне завдання; зібрати й узагальнити результати дослідження для підготовки доповіді на студентську наукову конференцію. Читайте також:
|
||||||||
|