МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА»
Інститут торгівлі, обслуговуючих технологій та туризму
Кафедра харчових технологій
ПЛАН - КОНСПЕКТ семінарського заняття на тему: (вказується ТЕМА)
Склав студент _____________________________________________ групи ______
Керівник від кафедри харчових технологій _____________________________________ (підпис, посада, прізвище та ініціали) Оцінка _____________
Зав. кафедрою харчових технологій ____________________________________
Луганськ 20__
Дисципліна: (повністю вказується назва навчальної дисципліни) Вид заняття: комбіноване семінарське заняття (Окрім того, можуть проводитися ще й семінарські заняття інших видів, як-от: комбіноване семінарське заняття, на якому розглядаються теоретичні питання та вирішуються практичні завдання). Група: Дата: Тривалість заняття: 90 хв. Час проведення: (пара, час) Місце проведення: (аудиторія) Навчальна мета: вказати, які поняття закріплюються, поглиблюються, з якої теми. Міжпредметні зв'язки: Забезпечуючі дисципліни: вказати назви тих дисциплін, які вже вивчалися студентами і є базою для засвоєння навчальної інформації, що виноситься на розгляд даного семінару. Забезпечувані дисципліни: вказати назви тих дисциплін, які будуть вивчатися студентами і для яких навчальна інформації, що виноситься на розгляд даного семінару, стане базою для успішного засвоєння. Навчально-методичне забезпечення заняття Наочність: (вказати: таблиці, схеми, макети, приладдя, реактиви тощо, які використовуються на даному семінарі). Роздатковий матеріал: (вказати: таблиці, схеми, тестові завдання, картки контролю, інструкційні картки і таке ін., що використовується на даному семінарі). Технічні засоби навчання, проектор, комп'ютери, мікрокалькулятори та ін. Рекомендована література Основна: (вказати: автор, назва, рік видання). Додаткова: (вказати: автор, назва, рік видання). ХІД ЗАНЯТТЯ I. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА (2-3 хв.) ♦ привітання викладача зі студентами; ♦ виявлення відсутніх; ♦ перевірка підготовленості групи до заняття. II. МОТИВАЦІЯ ТА СТИМУЛЮВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ♦ Повідомлення теми, мети та завдань. ♦ Мотивація вивчення теми (бесіда, що передбачає з'ясування значущості теми і її професійну спрямованість). ♦ Повідомлення плану заняття III. ОБГОВОРЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПИТАНЬ СЕМІНАРУ . Викладач має подбати про поетапне обговорення, сприймання, розуміння, закріплення і застосування студентами вивченої навчальної інформації. Розгляд основних питань семінару відповідно до обраного виду і методики його проведення: ♦ Вказуємо поетапно питання, що обговорюються під час заняття згідно плану. ♦ Зазначаємо конкретно методи, прийоми та засоби навчання, що використовуються у процесі обговорення кожного основного питання семінару: · бесіда - (фронтальна, проблемна, дискусія тощо); · розповідь студента, · повідомлення. · виконання індивідуальних завдань (письмових, побудова та аналіз графіків, проблемних, тестових та ін.); · виконання практичних завдань (проблемних завдань, розрахункових задач тощо); · узагальнення.
IV. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ ЗАНЯТТЯ (до 5 ХВ.) ♦ Коротке повідомлення про виконання запланованої мети, завдань заняття (аналіз того, що було розглянуто). ♦ Мотивація діяльності групи і окремих студентів, оцінювання їхньої роботи. ПОВІДОМЛЕННЯ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ (2-3 хв.).
ДОДАТОК Д
Читайте також:
|
||||||||
|