МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Психологічні теорії античних шкіл психології: стоіків, Епікура, кініків.1.Вершиной античного матеріалізму був: А. атомістичний матеріалізм Демокріта Б. об'єктивний ідеалізм Платона В. емпіризм Плотіна Г. біологізм Гіппократа 2. Уявлення Демокріта про плотське пізнання отримав розвиток у: А. Епікура Б. стоїків В. киников Г. всі варіанти 3. Школа стоїків виникла в IY столітті до н.е. і отримала свою назву від А. імені її засновника Б. місця в Афінах, де Зенон проповідував своє учення («стоя»-портик храму). В. того, що заняття проходили, коли всі стоять Г. всі варіанти 4. Стоїки ділили філософію на: А. фізику – вчення про природу; Б. логіку – вчення про пізнання; В. етику – вчення про афекти. Г. всі варіанти 5. Стоїки Хрізіпп і Зенон розрізняли: А. зовнішнє і внутрішнє мислення Б. внутрішній розум і мовне мислення В. всі варіанти 6. Стоїки утворення миру розглядали як А. перетворення первинного вогню на пароподібну масу, з якої спочатку утворюються нежива природа, потім рослини, тварини і людина. Б. світовий цикл В. нескінченно повторювані світові цикли Г всі варіанти 7. У вченні про афекти стоїків є: А. три добрі пристрасті Б. дві недобрі пристрасті В. радість, обережність, воля і задоволення, страждання Г. всі варіанти 8. Ідеал людини в стоїцизмі – А. незалежність від зовнішніх обставин, автономність, самодостатність (автаркія) Б. залежність від допомоги Бога В. періодичне звернення до бога Г. всі варіанти 9. Епікур стверджував, що метою життя є А. розумне задоволення, свобода від тілесних страждань і душевних тривог Б. задоволення розпусників В. задоволення, що полягає в плотській насолоді Г. всі варіанти 10.Епікур вважав, що А. кожна людина, знаходячись під впливом зовнішніх сил, наділена елементом свободи волі. Б. не негативізм, але відчуження, відхід від суспільства є "найетичніше вірний шлях духовного саморозвитку і самовдосконалення" В. єдиним джерелом і добра, і зла є сама людина, він же головний суддя власних вчинків. Г. всі варіанти 11. Послідовником Епікура в Стародавньому Римі був в 1 в. до. н. е. А. Галлен Б. Лукреций В. Гиппократ Г. всі варіанти 12. Учення Лукреция : А. у поетичній формі критикувало вчення стоїків про розум, розлитий у вигляді пневми Б. стверджувало, що існують тільки атоми, рухомі по законах механіки; в результаті виникає і сам розум В. містило теорію про те, що в пізнанні первинними є відчуття, що перетворюються в інші образи, що ведуть до розуму Г. всі варіанти. 13. Розбіжності позицій стоїків і епікурейців були з питання про: А. взаємини особи і суспільства Б. будову душі В. місце розташування душі Г. всі варіанти 14. Школа киників виходила з того, що: А. всі варіанти вірні Б. мораль єдина для всіх людей В. дійсна особа повинна демонстративно ігнорувати громадську думку Г. кожна людина залежна від волі богів 15. Розвиток і навчання в школах киників складався з трьох сходинок: А. навчання, виховання, практика Б. аскеза, ападейкія, автаркія В. ораторська майстерність, етика, естетика Г. всі варіанти 16. Перший ступінь навчання в школі киників полягала в А. відмові від комфорту і благ, які дає суспільство. Б. ігноруванні знання В. ігноруванні громадської думки Г. всі варіанти 17. Другий ступінь навчання в школі киників полягав в: А. відмові від комфорту і благ, які дає суспільство. Б. ігноруванні знання В. ігноруванні громадської думки Г. всі варіанти 18. Третя ступінь навчання в школі киників полягала в А. відмові від комфорту і благ, які дає суспільство. Б. ігноруванні знання В. ігноруванні громадської думки Г. всі варіанти Читайте також:
|
||||||||
|