Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вчення європейських сереньовікових вчених (Ф.Аквінський та ін.)

1. Роки життя Ф.Аквинского:

А. 1561 – 1626

Б. 1225 – 1274

В. 1345 –1400

Г. немає варіанту

2. Хома Аквінській філософ і теолог написав такі праці як:

А. «Сума теології», «Сума проти язичників»

Б. «Про живопис», «Про душу і життя»

В. « Дослідження здібностей до наук», «Антоніана Маргарита»

Г. немає варіанту

3. Аквінській відомий тим, що:

А. сформулював п'ять доказів буття бога, що описується як першопричина, кінцева мета сущого

Б. стверджував, що природа завершується в благодаті, розум – у вірі, філософське пізнання і природна теологія, заснована на аналогії сущого, - в понад природному одкровенні.

В. його учення лежить в основі томизма і неотомизма

Г. всі варіанти

4. Томізм – це філософія

А. покликана філософськи обгрунтувати незалежність людини від бога

Б. монопсихизма, що дуалізм розділяє «єдину» душу і тіло.

В. у формі ідеалізму: субстантивировано не поняття, а плотські образи, які актуалізуються завдяки спеціальній операції свідомості, а не створюються самим індивідом.

Г. варіанти Б.и В.

5. У Ф. Аквінського душа

А. матеріальна

Б. ідеальна

В. стає «чистим» суб'єктом, що не володіє нічим, окрім здатності усвідомлювати.

Г. відсутній у людини

6. Через багато століть томизм оживе у феноменологічній концепції

А. Брентано

Б. Гельмгольца

В. Вундта

Г. немає варіанту

7. Однією з визначальних особливостей томистской психології є принцип

А. діалектики

Б. розташування всіх явищ в ступінчастому ряду – від нижчого до вищого.

В. віддзеркалення

Г. діяльності

8. У роздробленій Німеччині в 16 в. найбільшу популярність серед психологічних учень придбала

А. психологія здібностей ученого -энцоклопедиста Х.Вольфа

Б. психологія відчуттів Кондельяка

В. психологія природної необхідності людини-машини Ламетрі

Г. натурфілософія М.Ломоносова

9. Х. Вольфу належать книги:

А. "Емпірична психологія", "Раціональна психологія".

Б. «Трактат про відчуття»

В. «Природна історія душі»

Г. «Людина-машина»

10. Розквіт матеріалістичної думки у Франції був підготовлений ньютонівською картиною природи і локковской картиною свідомості і пропагандистами досвідченого знання у Франції, такими як:

А. Юм і Гартлі

Б. Вольтер і Кондельяк

В. Вольф і Руссо

Г. всі варіанти

11. У «Трактаті про відчуття» Кондельяком уявлена:

А. психологія здібностей

Б психологія відчуттів

В. психологія природної необхідності людини-машини

Г. натурфілософія

12. Наступний автор в книзі "Природна історія душі» стверджує, що душа дійсно існує, проте її не можна відокремити від тіла, оскільки тіло - машина, то і людина вцелом зі всіма його душевними здібностями автомат, що всього лише відчуває, мислячий і прагнучий до насолоди

А. Х.Вольф

Б. Кондельяк

В. Ламетрі

Г. М.Ломоносов

13. У роздробленій Німеччині в 16 в. найбільшу популярність серед психологічних учень придбала

А. психологія здібностей ученого -энцоклопедиста Х.Вольфа

Б. психологія відчуттів Кондельяка

В. психологія природної необхідності людини-машини Ламетрі

Г. натурфілософія М.Ломоносова

14. У Франції 16 в. велику популярність серед психологічних учень придбала

А. психологія здібностей ученого -энцоклопедиста Х.Вольфа

Б. психологія відчуттів Кондельяка

В. психологія природної необхідності людини-машини Ламетрі

Г. натурфілософія М.Ломоносова

15 Головна практична ідея французького матеріалізму полягала в затвердженні вирішальної ролі

А. виховання і освічених законодавців

Б. біологічного

В. психічного

Г. всі варіанти

16.Руссо стверджував, що людина від природи добра, але його зіпсувала

А. жадність

Б. цивілізація

В. віра

Г. всі варіанти

17. Уявлення про різні рівні інтеграції органів "людської машини" розвинув у Франції

А. Х.Вольф

Б Кондельяк

В. Ламетрі

Г. Кабаніс

18. Економічний і культурний підйом Росії після реформ Петра I сприяв формуванню передової суспільно-філософської і наукової думки і висуненню учених

А. М.В.Ломоносова, Я.П.Козельського, Н.І.Новікова, А.Н.Радіщева

Б. Х.Вольфа, Кондельяка

В. Ламетрі, Кабаніса

Г. всі варіанти


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  4. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  5. IV. Вивчення нового матеріалу.
  6. IV. Вивчення нового матеріалу.
  7. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
  8. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  9. V. Вивчення нового матеріалу.
  10. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.
  11. Атомно-молекулярне вчення.
  12. Болонський процесс як засіб інтеграції у вищу освіту європейських країн.




Переглядів: 589

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальна характеристика психології Середньовіччя (13( 14) – 16 ст.ст.) | Загальна характеристика психології Нового Годині ХУІІ століття.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.