МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вчення Д.Гартлі, Д. Берклі, Д. Юма, Д. Мілля, Д. Локка1. Роки життя Д.Гартлі: А. 1717 -1776 Б. 1685 -1753 В. 1806 -1873 Г. 1705-1757 2. Девід Гартлі написав книгу: А. «Досвід нової теорії зору» Б. «Трактат про початки людських знань». В. «Роздум про людину, його будову, борг, покладання надії» Г. всі варіанти 3. Гартлі припускав, що: А. основним законом асоціації є закон суміжності Б. рецептор повинен розглядатися не сам по собі, а як компонент системи. В. наступні за роздратуванням рецептора рухи м'язів можуть відбуватися в непомітній для зовнішнього сприйняття формі. Г. всі варіанти Д. вольова поведінка виникає у людини завдяки з'єднанню сенсорних реакцій з мовою. 4. Гартлі пояснював функціонування мозку і нервової системи в цілому через ідею А. мозкових вібрацій Б. відтворення вражень В. роботи атомів Г. всі варіанти 5.Роки життя Джорджа Берклі: А. 1717 -1776 Би. 1685 -1753 У. 1806 -1873 Р. 1705-1757 6.Д. Берклі написав: А. «Досвід нової теорії зору» Б. «Трактат про початки людських знань». В. «Роздум про людину, його будову, борг, покладання надії» Г. варіанти А і Б 7.Дж. Берклі вважав, що А. всі наші знання про зовнішній світ походять з досвіду Б. всі якості вторинні В. «бути – означає бути в сприйнятті» Г. всі варіанти 8.Роки життя Дейвіда Юма: А. 1717 -1776 Б. 1685 -1753 В. 1806 -1873 Г. 1705-1757 9.Д. Юм відомий тим, що: А проголосив єдиним об'єктом пізнання досвід Б. відкинув рефлексію як джерело пізнання. В. розвинув вчення про плотський досвід як потік «вражень» Г. всі варіанти 10.Роки життя Д.С. Мілля: А. 1717 -1776 Б. 1685 -1753 В. 1806 -1873 Г. 1705-1757 11.Д.С. Мілль написав: А. «Досвід нової теорії зору» Б. «Трактат про початки людських знань». В. «Поневолення жінки» Г. немає варіанту 12.Д.С. Мілль вважав, що А. всі наші знання про зовнішній світ походять з досвіду Б. всі якості вторинні В. «бути – означає бути в сприйнятті» Г. розум грає активну роль у виробленні асоціативних ідей 13.Джеймс Мілль прожив період: А. 1773 – 1836 Би. 1685 -1753 У. 1806 -1873 Р. 1705-1757 14.Д.Мілль написав: А. «Історія британської Індії», «Аналіз феноменів людського розуму» Би. «Трактат про початки людських знань». У. «Поневолення жінки» Р. всі варіанти 15.Д. Мілль хотів довести, що А. людський розум є не більше ніж машина Би. розум – якась пасивна структура, що приводиться в рух тільки зовнішніми стимулами У. у відповідь на зовнішні стимули людина реагує автоматично Р. всі варіанти 16.Джон Локк прожив період: А. 1773 – 1836 Би. 1685 -1753 У. 1632 - 1704 Р. 1705-1757 17.Джон Локк написав книгу: А. «Досвід про людський розум». Би. «Трактат про початки людських знань». У. «Поневолення жінки» Р. всі варіанти 18.Локк заперечує декартівські: А. вчення про рефлекс Би. природжені ідеї У. філософські роботи Р. всі варіанти 19. Локк розрізняє: А. 2 досвіди: зовнішній і внутрішній Би. прості і складні ідеї У. первинні і вторинні якості Р. всі варіанти 20. Начлом епохи психохімічного підходу в теорії асоціацій є заява Локка про те, що: А. існує трьохкомпонентна теорія колірного зору Би. складні ідеї утворюються в результаті поєднання і комбінування простих У. існують природжені ідеї Р. всі варіанти Читайте також:
|
||||||||
|