МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Середовище прямого впливу1.Постачальники. Залежність між організацією і мережею постачальників, що забезпечують придбання ресурсів, необхідних для ефективної реалізації виробничого процесу - один з найбільш яскравих прикладів прямого впливу середовища на операції й успішність діяльності організації. Основні умови кооперування з певною групою постачальників – це своєчасність і якість поставок, ціна ресурсів. 2.Закони і державні органи. Організації зобов'язані дотримуватися вимог органів державного регулювання, що забезпечують примусове виконання законів у відповідних сферах своєї компетенції. Ці вимоги визначаються конкретною організаційно-правовою формою ведення підприємницької діяльності. 3.Споживачі. Виживання і виправдання існування організації залежить від її здатності знаходити споживача і задовольняти його запити. 4.Конкуренти. Від реакції на конкуренцію залежать такі внутрішні фактори, як якість продукції, технології, що застосовуються у виробництві, умови праці, її оплати, характер відносин між керівниками і підлеглими тощо. Середовище непрямого впливу Такі фактори так чи інакше впливають на фірму, не роблячи безпосереднього впливу на її поточні операції. Зазвичай виділяють наступні фактори непрямого впливу: Технологія (технологічний фактор)є одночасно внутрішньої змінною і зовнішнім фактором, які мають велике значення. Технологічні нововведення впливають на ефективність, з яким продукти можна виготовляти і продавати; збирати, зберігати, розподіляти інформацію, а так само на те, якого роду послуги і нові продукти очікують споживачі від організації. Економіка (економічний фактор).Економічне середовище формує певні економічні умови у країні, які вивляються у наступних факторах: рівень економічного розвитку: темпи зростання ВВП, національного доходу, інфляції, процентної ставки, курсу національної валюти, обсягів інвестицій тощо; купівельна спроможність споживачів; рівень безробіття; середня норма споживання та зберігання. Стан економіки може вплинути на можливість одержання фірмою додаткового капіталу. Будь-яка зміна стану економіки може мати позитивний вплив на одні і негативний - на інші організації. Соціокультурні та демографічні фактори. Важливими соціокультурними характеристиками є : життєві цінності, традиції та переконання, характерні для всіх членів суспільства єдині стереотипи поведінки і мислення; географічний розподіл і щільність населення; етнічний склад; рівень освіти; структура домашнього господарства; структура населення за національною та релігійною ознакою; відносини з місцевими органами влади та засобами інформації; етичні норми (наприклад у рекламі). Демографічні показники: середній вік населення; середня тривалість життя; співвідношення між чоловіками та жінками; темпи зростання населення тощо. Політичні фактори.Деякі аспекти політичної обстановки мають для керівників особливе значення: політична стабільність; настрій адміністрації, законодавчих органів і судів у відношенні до бізнесу; ступінь оподатковування доходів корпорації; встановлення податкових пільг і пільгових торгівельних мит; законодавство щодо захисту споживачів; стандарти на безпеку, чистоту навколишнього середовища; ступінь контролю за цінами і заробітною платою; лобіювання особливих інтересів певних груп виробників і верств населення. Стосунки з місцевим населенням.Майже для всіх організацій, велике значення має ставлення до неї місцевої громади, у якій вона функціонує. Конкретні закони й установки стосовно бізнесу визначають де можна розгорнути діяльність підприємства. У деяких громадах політичний клімат сприяє бізнесу, що складає основу припливу засобів місцевого бюджету від оподатковування. А є громади, що всіляко перешкоджають розміщенню підприємств у межах міста. Міжнародне оточення.Середовище організацій, що діють на міжнародному рівні, відрізняється підвищеною складністю, що обумовлено унікальною сукупністю факторів, які характеризують кожну країну. Економіка, культура, кількість і якість трудових і матеріальних ресурсів, закони, державні установи, політична стабільність, рівень технологічного розвитку неоднакові в різних країнах. При здійсненні функцій планування, організації, стимулювання і контролю керівники повинні брати такі розходження до уваги. Природне (екологічне) середовище.Погіршення стану навколишнього природного середовища - одна з найважливіших проблем нашого сторіччя. Рух за охорону навколишнього середовища ініціював прийняття цілого пакета законів, що негативно позначилися на розвитку деяких галузей промисловості. Читайте також:
|
||||||||
|