Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Приклад виконання завдання №1

 

1. У шахтному полі залягають три пласти m1; m2; m3 потужністю відповідно 0,8; 1,2 і 1,4 м. Кут падіння a = 50. Розміри шахтного поля за падінням H = 2,5 км., за простяганням S = 6 км.

2. Шахтне поле розкрите двома вертикальними центрально-здвоєними стовбурами на горизонті 450 м. і капітальним квершлагом. Спосіб підготовки погоризонтний, система розробки – стовпова.

3. Викреслюється ділянка шахтного поля – з нанесенням ізогіпс, структурних стовпчиків пластів, геологічних порушень і інших позначень, що попадають у виділену ділянку.

4. Пласт має складну будову, складається з двох пачок вугілля, розділених породним пропластком потужністю 0,01 м. Геологічна потужність пласта в межах ділянки коливається від 1,29 до 1,32 м, складаючи в середньому mср= 1,31 м. Зольність пласта - 17,5%, вміст сірки – 6,8%, вологість – 7,2%, у межах виїмкової ділянки геологічних порушень і зон ПГТ не має.

5. Викреслюється структурний стовпчик пласта.

6. Розмір виїмкової ділянки за простяганням Lст =1115 м., довжина лави – lл = 195 м. Запаси у виїмковому поле

Zбал = Lcm × Lлави × mср × g = 115×195×1,31×1,35 = 384516 т

Річне подвигання 600 м

Видобуток за рік складає Qгод = 600× 195× 1,31× 1,35 = 206914 т.

Середньомісячний видобуток Qср = 206914/12 = 17242 т.

Середньодобова Qсут = 206914/300 = 690 т.

 

Контрольні запитання до завдання №1

 

1. Дайте визначення

§ схема розкриття родовища;

§ спосіб підготовки;

§ система розробки.

2. Що таке пласт простої і складної будови?

3. Дайте визначення повної, корисної та виймальної потужності пласта.


Завдання № 2

Час на виконання – 3 години

 

Виконати аналіз заданих гірничогеологічних умов залягання пласта й установити тип покрівлі за стійкістю, обвалювальністю та навантажувальними властивостями

Мета – установити технологічні характеристики пласта і порід у заданих гірничогеологічних умовах.

 

Порядок виконання

 

Викладач видає кожному студенту індивідуальні вихідні гірничогеологічні дані, за якими виконується це і наступні завдання.

 

Для заданих гірничогеологічних умов

1. Накреслити структурний стовпчик пласта в М 1:20 і описати його.

2. Накреслити стратиграфічну колонку в М 1:50 чи 1:100.

3. Визначити середнє значення густини вугілля пласта (γср), середній опір пласта різанню (Арез), мінімальну (mmin) і максимальну (mmax) потужності пласта.

4. Установити потужність безпосередньої покрівлі (hн.к.) і визначити відношення hн.к./mср.

5. Установити тип покрівлі за стійкістю, обвалювальністю і навантажувальними властивостями і написати повну характеристику порід.

6. Розрахувати і виконати ескіз можливого розташування обваленої породи у виробленому просторі лави.

 


Читайте також:

  1. I. Культура учебного труда как теоретическая и прикладная проблема педагогической психологии
  2. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  3. II. Завдання на проект.
  4. III. Виконання бюджету
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  9. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  10. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. V. Завдання.




Переглядів: 365

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ | Довідковий матеріал до виконання завдання №2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.