Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






УМАНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ САДІВНИЦТВА

 

 

Кафедра агрохімії і ґрунтознавства

 

 

(назва господарства)
Розробка системи та плану удобрення культур

__________________________ сівозміни _____________________________

______________________ району __________________________ області

Виконав – студент ____ групи

__________________________

 

Умань – 20__

„Вступ” пишеться на 1 – 2 стор., де обґрунтовується необхідність застосування добрив у землеробстві, їх вплив на величину і якість урожаю, родючість ґрунтів. Приводиться визначення системи удобрення, основні її ланки і наукові положення планування. Вказується мета і завдання курсової роботи.

 

РОЗДІЛ 1

Загальна характеристика та ґрунтово-кліматичні умови господарства

Загальні відомості про господарство

 

Ці дані слід взяти з офіційних документів господарства і внести в роботу в вигляді тексту за показниками:

· регіон, область, населений пункт розташування господарства;

· назва господарства;

· спеціалізація господарства;

· відстань до складів мінеральних добрив, заготівельних і переробних підприємств;

· наявність у господарстві складу мінеральних добрив, його місткість та інші характеристики, забезпеченість технікою для внесення добрив;

· наявність гноєсховищ, їх характеристика.

 

Землекористування господарства

 

Дані беруть із річного звіту, що передує рокові на який розробляється план застосування добрив і вносять у роботу в вигляді табл. 1.1.

Таблиця 1.1

Землекористування господарства

Угіддя Площа
га %
1. Площа землекористування, всього Площа с.-г. угідь: з них: – орні землі – природні луки – сади – ягідники – виноградники – інші вгіддя 2. Площа ріллі в сівозмінах: у т.ч. в польовій № 1 – польовій № 2 – кормовій – овочевій – ґрунтозахисній 3. Площа ріллі поза сівозмінами    

Для розробки системи удобрення студент обирає одну з сівозмін господарства і подає її схему за формою табл. 1.2.

Таблиця 1.2

Схема ______________________ сівозміни № ___

№ поля Чергування культур у сівозміні Площа, га
     

Надходження та виробництво добрив у господарстві

 

Наводяться дані про види і форми добрив, які застосовуються в господарстві.

 


Читайте також:

  1. Tutor – викладач (в англійських університетах)
  2. VII. Цільовий прийом до Національного авіаційного університету
  3. Англійський національний стереотип.
  4. Валовий національний дохід і чистий національний дохід
  5. Відкриття в 1944 році філософського факультету в Київському університеті і створення в 1946 році Інституту філософії АН України сприяло активізації філософського життя в Україні.
  6. Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова
  7. Внутрішній ринок – національний ринок – міжнародний ринок – світовий ринок
  8. ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОНЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
  9. ДЗ «ЛУГАНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
  10. ДЗ «ЛУГАНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
  11. Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ
  12. Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ




Переглядів: 473

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Умань – 2011 | Ґрунтово-кліматичні умови та врожайність сільськогосподарських культур

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.