Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА

КОМПЛЕКС НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЧАСТИНА 1:

КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ

Для курсантів/слухачів очної та заочної форм навчання

(за вимогами кредитно-модульної системи)

 

 

напрям підготовки 6.030601 «Менеджмент»

професійне спрямування

«Менеджмент організацій і адміністрування»

варіативна компонента «Менеджмент туристичної індустрії»

Кіровоград

2012 р.

УДК 330.4

ББК 65.050

 

Бізнес-планування туристичного підприємства: Комплекс навчально-методичного забезпечення частина 1: Конспект лекцій для курсантів/слухачів очної та заочної форм навчання / Автор: Н.О.Коваленко – Кіровоград: КЛА НАУ, 2012. – 208 с.

 

 

Комплекс навчально-методичного забезпечення частина 1: Конспект лекцій є базовим інформаційним забезпеченням курсу адаптованим до специфіки напряму підготовки курсантів/слухачів, матеріал ґрунтується на сучасних стандартах у галузі бізнес-планування із адаптацією до специфіки авіаційної сфери, що відповідно забезпечує формування у майбутніх фахівців з менеджменту уявлень щодо специфіки застосування бізнес-планування у діяльності туристичного підприємства, ознайомленні із міжнародними вимогами оформлення бізнес-плану та напрямками його застосовування в залежності від комерційних інтересів ТП.

Конспект містить програму навчальної дисципліни, перелік програмних запитань, завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу, конкретизує методи навчання та контролю якості засвоєння матеріалу, а також містить перелік інформаційно-методичного забезпечення й контрольних питань.

Призначено для курсантів та слухачів напряму підготовки 6.030601 «Менеджмент» професійного спрямування «Менеджмент організацій і адміністрування» варіативної компоненти «Менеджмент туристичної індустрії».

 

Розглянуто і рекомендовано до друку і використання в навчальному процесі на засіданні кафедри менеджменту та економіки, протокол № 5 від 26 грудня 2012 року.

 

Рецензент: Н.І.Легінькова, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту, економіки та права, доцент

 

© Коваленко Н.О., 2012

Конспект лекцій

ЗМІСТ

Розділ 1. Робоча навчальна програма дисципліни………………………….
1.1 Опис навчальної дисципліни……………………………………………..
1.2 Мета та завдання навчальної дисципліни…………………………………..
1.3 Програма навчальної дисципліни………………………………………..
1.4 Структура навчальної дисципліни………………………………………
1.5 Тематика та плани лекційних занять……………………………………
Розділ 1. Матеріал з лекційного курсу дисципліни:……………………….
Змістовий модуль 1. Технологічні підходи до організації бізнес-планування на туристичному підприємстві …………………………  
Тема 1. Сутність планування у ринковій економіці. Методологічні основи планової діяльності туристичного підприємства…………………..  
Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 1……………………………………………….  
Тема 2. Теоретичні основи та роль бізнес-планування у діяльності туристичного підприємства……………………………………..  
Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 2……………………………………………….  
Тема 3. Етапи бізнес-планування. Ситуаційні особливості бізнес-планування: реорганізація, санація, реструктуризація……………...  
Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 3……………………………………………….  
Тема 4. Сучасні моделі бізнес-планування. Оформлення кредитної заявки……………………………………………….  
Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 4……………………………………………….  
Тема 5. Зміст, структура та основні елементи бізнес-плану туристичного підприємства. Резюме………………………………………..  
Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 5………………………………………………  
Тема 6. Розділ «Туристична галузь, туристичне підприємство, туристичні послуги»………………………………………………………….  
Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 6……………………………………………….  
Тема 7. Розділ «Аналіз та оцінка внутрішнього стану туристичного підприємства: фінансово-економічні показники, SWOT-аналіз»…………  
Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 7……………………………………………….  
Змістовий модуль 2. Деталізація розділів й розробка бізнес-плану ТП, правила експертизи й презентації проектної документації……………  
Тема 8. Розділ «Маркетингове дослідження ринку туристичних послуг»: сегментування, споживачі, конкуренти. Прогнозування попиту………….  
Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 8………………………………………………  
Тема 9. Розділ «Маркетинг-план ТП»: стратегія розвитку, стратегія ціноутворення, збутова, рекламна та комунікаційна політика…………….  
Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 9…………………………………………………………….  
Тема 10. Розділ «Організаційний план діяльності туристичного підприємства»: структура, посадові обов’язки, фонд заробітної плати, продуктивність праці…………………………………………………………    
Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 10………………………………………………  
Тема 11. Розділ « Виробничо-технологічний план діяльності ТП»……….
Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 11………………………………………………  
Тема 12. Розділ: «Інвестиційний план, визначення ефективності капіталовкладень у ТП»……………………………………….  
Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 12………………………………………………  
Тема 13. Розділ: «Фінансовий план ТП»…………………………………….
Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 13………………………………………………  
Тема 14. Розділ: « Ризики та страхування ТП»……………………………..
Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 14………………………………………………  
Тема 15. Презентація та експертиза бізнес-плану…………………………..
Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 15………………………………………………  
3. Методи навчання……………………………………………………………
4. Методи контролю…………………………………………………………..
5. Розподіл балів, які отримують курсанти………………………………….
6. Інформаційно-методичне забезпечення дисципліни…………………….. 6. Методичне забезпечення…………………………………………………...
7. Рекомендована література………………………………………………….
8. Інформаційні ресурси
9. Перелік контрольних питань
10. Термінологічний словник

 

 

 

 

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного університету

Кафедра менеджменту, економіки та права

 


ЗАТВЕРДЖУЮ

Заступник начальника академії з навчальної та наукової роботи

_________________ Д.М. Обідін

31 серпня 2012 року


 


 

РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

 

ВПП 1.10 Бізнес-планування туристичного підприємства
напрям підготовки 6.030601 «Менеджмент»

професійне спрямування

«Менеджмент організацій і адміністрування»

варіативна компонента «Менеджмент туристичної індустрії»

факультет менеджменту

 

 

Кіровоград – 2012 рік


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  3. III. Програма
  4. III. Програма
  5. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  6. Блок-схема Програма
  7. В результаті вивчення дисципліни студент повинен
  8. В.М.Шоботов. Цивільна оборона: Навчальний посібник. – Київ: «Центр навчальної літератури», 2004. – 438
  9. Види навчальної діяльності учнів на уроці
  10. Визначення етики бізнесу як наукової дисципліни
  11. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
  12. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма




Переглядів: 352

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Опис навчальної дисципліни

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.