МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Мета та завдання навчальної дисципліниМета дисципліни «Бізнес-планування туристичного підприємства» полягає в формуванні у майбутніх фахівців з менеджменту фундаментальних теоретичних та практичних знань з теоретичних підходів та практичного інструментарію розробки, оцінки ефективності та засобів реалізації бізнес-плану у сфері туристичних послуг на внутрішньому та міжнародному ринку. Основним завданням дисципліни «Бізнес-планування туристичного підприємства» є розкриття місця і ролі авіаційного менеджера у плануванні бізнес-процесів підприємств туріндустрії. У результаті вивчення навчальної дисципліни курсант/слухач повинен знати: - основи розробки стратегії маркетингу та поточного плану маркетингу на турпідприємстві; - предмет маркетингового дослідження ринку продуктів і послуг; - сутність маркетингового середовища та аналізу кон'юнктури ринку; - особливості споживчого поведінки і характеристику споживачів; - сутність ціноутворення та цінової політики туристського підприємства; - систему збуту і форми реалізації товарів і послуг; - методи просування продуктів і послуг; - принципи функціонування організаційної системи туристської фірми; - основи управління персоналом підприємства; - основи туроперейтинг та інноваційної діяльності в туризмі, методику розробки товарів і послуг у туристської галузі; - основи податкової системи та специфіку оподаткування туристського підприємства; - методику формування фінансового плану підприємства.
вміти: - визначити стратегію розвитку підприємства; - розробити нові туристичні продукти та послуги; - розрахувати ємність туристичного ринку; - визначити потужність туристичного підприємства; - формувати цінову політику і розрахувати ціну на конкретні продукти і послуги; - виробляти розрахунки інвестиційних витрат, загальних витрат, виробничих і комерційних витрат; - формувати плани прибутків і збитків, грошових потоків, балансу; - розраховувати термін окупності, внутрішню норму рентабельності індекс прибутковості та інші фінансові коефіцієнти ефективності проекту.
Читайте також:
|
||||||||
|