Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розподіл балів, які отримують курсанти

А) денна форма навчання

А) денна форма навчання

Змістові модулі (ЗМ) Теми Залікові модулі (ЗкМ) за видами робіт та розподіл балів, що присвоюються курсантам/слухачами Сума балів за видами навчальної діяльності курсанта за темами, модулями та загальна
Аудиторна робота Самостійна підготовка (СРС)
ЗкМ1 ЗкМ2 ЗкМ3 ЗкМ4 ЗкМ5
Лекційні заняття Практичні заняття Самостійна робота Індивідуальна робота Наукова робота
Експрес-контроль знань лекційного матеріалу Поточне діагностичне тестування Поточне письмове опитування Розв’язання типових задач/ситуаційних вправ Опрацювання питань самостійної підготовки Виконання творчих завдань (задач/вправ) Термінологічний аналіз ключових понять Виконання індивідуальних завдань Реферування наукових статей/виконання ІНДЗ Підготовка наукової роботи/виконання ІНДЗ
Модуль 1
ЗМ1 Т1
Т2
Т3
Т4
Т5
Т6
Т7
Модульний контроль 1
Модуль 2
Середня к-ть балів за модулем 1
ЗМ2 Т8
Т9
Т10
Т11
Т12
Т13
Т14
Т15
Середня к-ть балів за модулем 2
Модульний контроль 2
Підсумковий контроль
                           

Б) заочна форма навчання

Модулі Змістові модулі, теми Залікові модулі (ЗкМ) за видами робіт та розподіл балів, що присвоюються слухачам Сума балів за видами навчальної діяльності слухача заочної форми навчання
Аудиторна робота Самостійна підготовка (СРС)
ЗкМ1 ЗкМ2 ЗкМ3, ЗкМ4, ЗкМ5
Лекційні заняття Практичні заняття Виконання модульної контрольної роботи
Оглядово-установочна лекція (відвідування, конспектування, активність, мислення, засвоєння) Установочно-консультативне практичне заняття (відвідування, записування, активність, мислення, засвоєння) Письмове опитування Діагностичне тестування Розв’язання типових задач/ситуаційних вправ Виконання творчих завдань (задач/вправ)
1 (1-7)
(8-15)
Всього балів
Підсумковий контроль

Шкала оцінювання: національна та ECTS

Сума балів за всі види навчальної діяльності ОцінкаECTS Оцінка за національною шкалою
для екзамену, курсового проекту (роботи), практики для заліку
90 - 100 A відмінно зараховано
82 - 89 B добре
75 - 81 C  
68 - 74 D задовільно
60 - 67 E  
35 - 59 FX незадовільно з можливістю повторного складання не зараховано з можливістю повторного складання
0 - 34 F незадовільно з обов'язковим повторним вивченням дисципліни не зараховано з обов'язковим повторним вивченням дисципліни

Інформаційно-методичне забезпечення дисципліни


Читайте також:

  1. I. Доповнення до параграфу про точкову оцінку параметрів розподілу
  2. IV. Розподіл нервової системи
  3. V. Розподільний диктант.
  4. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  5. Автоматизація водорозподілу з комбінованим регулюванням
  6. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  7. Автоматизація водорозподілу регулювання зі сталими перепадами
  8. Автоматизація водорозподілу регулюванням з перетікаючими об’ємами
  9. Автоматизація водорозподілу регулюванням за верхнім б'єфом
  10. Автоматизація водорозподілу регулюванням за нижнім б'єфом
  11. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  12. Аналіз ефективності використання каналів розподілу




Переглядів: 316

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методи контролю | Методичне забезпечення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.