Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция

Аналіз ефективності використання каналів розподілу

Завдання аналізу дистрибуції та джерела інформації для його проведення

Маркетинговий аналіз охоплює всі ланки процесу розподілу і здійснюється в певній послідовності. Остання включає в себе такі етапи:

– аналіз ефективності використовуваних фірмою каналів розподілу та обґрунтованості їх вибору;

– оцінка маркетингових систем розповсюдження та їх впливу на результативність розподільчих процесів в цілому;

– діагностика діяльності посередників з позицій забезпечення досягнення цілей розподільчої політики підприємства;

– аналіз маркетинг-логістики та її впливу на результати дистрибуції;

– оцінка ефективності дистрибуції фірми в порівнянні з конкурентами.

Розпочинається маркетинговий аналіз розподільчої політики із з’ясування завдань, які стоять перед ним. Їх конкретний зміст обумовлюється етапами дистрибуції.

Успішне проведення маркетингового аналізу дистрибуції вимагає певної інформації. Її джерелами можуть бути:

– маркетингові плани, що стосуються політики розподілу;

– річні звіти підприємства пор результати його діяльності за минулий період;

– підписані договори з посередниками та підприємствами-споживачами на поставку і продаж товарів;

– договори з транспортними організаціями на надання відповідних послуг;

– звіти про результати маркетингових досліджень дистрибуції, виконані на протязі аналізованого періоду;

– договори, укладені підприємством з учасниками вертикальних маркетингових систем;

– звіти про функціонування Інтернет-магазину;

– інші джерела інформації.

 

З’ясування рівнів каналів розподілу є вихідним пунктом маркетингового аналізу цієї складової дистрибуції. При його проведенні треба врахувати, що продаж споживчих товарів здійснюється через прямий та опосередкований (одно-дво-трирівневі) канали розподілу. В той же час для реалізації промислових виробів, як правило, можуть бути використані прямі та одно-дворівневі канали збуту. Цей аналіз варто проводити окремо по національних (внутрішніх) та зарубіжних ринках з зазначенням характеристик каналів збуту.



Интернет реклама УБС

Наступним кроком в аналізі каналів розподілу є оцінка обґрунтованості їх вибору, який в цілому залежить від характеру товару, галузі, до якої відноситься підприємство, розмірів ринку, обсягів продажу виробів тощо.

Особливо важливим питанням, яке повинно бути вирішено в процесі аналізу, є встановлення обсягів продажу товарів в розрізі різних каналів розподілу.

Аналіз обсягів продажу виробів через відповідні канали збуту охоплює:

– визначення фактичної величини збуту продукції в порівнянні з плановими показниками;

– встановлення питомої ваги товарів, реалізованих через різні рівні каналів розподілу;

– оцінка динаміки продажу виробів за 3-5 років.

Рентабельність точніше характеризує ефективність функціонування каналів розподілу.

 


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. I. Доповнення до параграфу про точкову оцінку параметрів розподілу
  3. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  4. SWOT-аналіз у туризмі
  5. SWOT-аналіз.
  6. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  7. V. Нюховий аналізатор
  8. А. Розрахунки з використанням дистанційного банкінгу.
  9. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  10. АВС (XYZ)-аналіз
  11. Автоматизація водорозподілу з комбінованим регулюванням
  12. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Маркетинговий аналіз цін з позицій мікросередовища | Аналіз посередників в системі розподільчої політики

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.029 сек.