МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ISO15504. Резюме: ISO15504 в тезахСхематично основні принципи ISO / IEC15504 можна представити у вигляді наступних тез: Призначення стандарту складається в атестації, вдосконаленні та визначенні зрілості процесів створення ПЗ. Основу стандарту становить еталонна модель процесів та їх зрілості. Еталонна модель має два виміри: «Процеси» і «Зрілість». Вимірювання «Процеси» містить класифікацію процесів ЖЦ ПЗ. ця класифікація є розвитком стандарту ISO12207 і включає: - три групи і п'ять категорій процесів; - поділ процесів (по відношенню до ISO12207) на базові, - розширені, нові, складові і розширені складові. На відміну від CMM, у вимірі «Зрілість» представлено 6 рівнів зрілості процесів, по кожному з яких встановлені атрибути, що відображають досягнення процесом рівня зрілості. Значення атрибутів оцінюються в відсотках від повного досягнення атрибута. Для якісної оцінки вводяться рейтинги атрибутів. Атестація процесів становить основу для їх оцінки та удосконалення. Атестація процесів: - полягає у визначенні значень рейтингів атрибутів процесів; - починається в вибору моделі процесів та їх зрілості організації, що атестується, сумісної з еталонною моделлю стандарту; - є документованим процесом, представленим в стандарті в вигляді інструкцій і регламентованої процедури атестації; - проводяться атестаторами, вимоги до компетентності яких також прописані в стандарті. Оцінка зрілості та удосконалення процесів виконуються за результатами атестації процесів і також є документально оформленими процесами стандарту.
Питання для контролю знань студентів 1. Причини та історія створення стандарту ISО15504 2. Призначення і структура стандарту 3. Структура еталонної моделі 4. Рейтинги атрибутів 5. Процес атестації 6. Роль атестаторів 7. Компетенції атестаторів
Читайте також:
|
||||||||
|