Николенко Ігор, 24 років, закінчив у минулому році вищий навча- льний заклад і отримав диплом магістра з менеджменту. Працює заві- дувачем групи в сервісному відділі фірми "Зорро", яка реалізує това- ри ринку побутової техніки. Ігорю безпосередньо підпорядковано 4 жінки та 17 чоловіків, кожен з яких має стаж роботи понад 10 років. Двоє із співробітників групи закінчили технікум, решта - або учили- ща, або курси відповідно до займаних посад.
Технологію управління сервісним обслуговуванням побутової тех- ніки Ігор знає непогано, оскільки, ще навчаючись в університеті, пра- цював менеджером сервісного відділу у фірмі "Ельдорадо".
Основна проблема - відсутність поваги з боку підлеглих. Кожне розпорядження Ігоря довго обговорюється, коментується з посміш- кою і дуже рідко виконується. Такий стан речей привів до того, що Ігор почав відчувати острах спілкування зі співробітниками. Він об- мірковує кожний свій вчинок та рішення.
Запитання і завдання до задачі:
1. Які мотиви дій співробітників групи?
2. У чому полягають основні проблеми Ігоря?
3. Згідно з основними мотиваційними теоріями розробити мотива- ційний план дій для керівника групи.
Ситуаційна вправа 9.
"Визначення шляхів та засобів задоволення потреб співробітників"
Ви голова Ради директорів автокрнцерну. Перед вами стоїть завдання сформувати мотиваційну політику установи.
Завдання до ситуації:
1. Визначте, які з потреб співробітників необхідно задовольнити?
2. Проранжуйте першочерговість завдань.
3. Визначте шляхи та засоби, якими будуть задовольнятися потреби співробітників (результати відобразіть у таблиці).
4. Класифікуйте потреби співробітників, використовуючи рівні ієра- рхії за В. Маслоу.