Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






М.П. Керівник установи (організації)

Література:

1. Артюшкіна Л. Проблеми адаптації та професійної мотивації майбутніх соціальних педагогів / Л. Артюшкіна // Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. – 2002. – № 10.
– С. 152 – 155.

2. Василькова Ю. В., Василькова Т. А. Социальная педагогика: курс лекций / Ю. В. Василькова, Т. А. Василькова. – М. : Академия, 2001. – 314 с.

3. Галагузова Ю. Н. Социальная педагогіка : практика глазами преподавателей и студентов. пособие для студ / Ю. Н. Галагузова, Г. В. Сорвачева, Г. Н. Штинова. – М. : Гуманит. изд. центр Владос, 2001. – 224 с.

4. Завацька Л. М. Технології професійної діяльності соціального педагога. навчальний посібник для ВНЗ / Л. М. Завацька. – К. : Видавничий Дім „Слово”, 2008. – 240 с.

5. Історія, теорія і практика соціальної роботи в Україні : Навчальний посібник для студентів вищіх навчальних закладів / Упорядники : С. Я. Харченко, Л. Ц. Ваховський, О. П. Песоцька, В. О. Кратінова, О. Л. Караман. – Луганськ : Альма-матер, 2005. – 408 с.

6. Карпенко О. Г. Соціальний працівник : деякі аспекти професійної підготовки. Навчально-методичний посібник / О. Г. Карпенко. – К. : Держ. ін-т розвитку сім’ї та молоді, 2007. – 144 с.

7. Коваль Л. Підготовка соціальних педагогів і соціальних працівників в Україні / Л. Коваль // Соціальна політика і соціальна робота. – 1998. – №1-2. – С. 86 – 95.

8. Межирицький О. Я. Розвиток форм і методів соціально-педагогічної підготовки студентів до роботи в сільській місцевості / О. Я. Межирицький // Освіта Донбасу.
– 2002. – № 3. – С. 56 – 59.

9. Менеджмент социальной работы: учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений / Под ред. Е. И. Комарова, А. И. Войтенко. – М. : Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2001. – 288 с.

10. Мудрик А. В. Социальная педагогика : учеб. для студ. пед. вузов / А. В. Мудрик.
– М. : Издательский центр „Академія”, 2002. – 200 с.

11. Мустаева Ф. А. Основы социальной педагогики : учебник для вузов / Ф. А. Мустаева. – М. : Академический проект, 2003. – 528 с.

12. Наскрізна програма практики студентів спеціальності “соціальна робота” // Соціальна робота: Збірник навчальних програм. // Соціальна робота. Кн.5. – К. : ДЦССМ, 2002. – С. 293 – 308.

13. Никитина Л. Функции и роли социального педагога / Л. Никитина // Воспитание школьников. – 2000. – № 8. – С. 15 – 23.

14. Овчарова Р. В. Справочная книга социального педагога / Р. В. Овчарова. – М. : ТЦ „Сфера”, 2001. – 480 с.

15. Організація та управління життєдіяльністю дітей і молоді в оздоровчих таборах : навч.-метод. посіб. для фахівців та студ.-організаторів літнього відпочинку дітей і молоді / за заг. ред. С. Я. Харченка ; Авт. кол.: С. Я. Харченко, Л. Ц. Ваховський, О. П. Песоцька, В. О. Кратінова, О. Л. Караман, І. В. Бєлецька, Т. С. Гаміна, С. В. Горенко, Н. А. Сердюк, Н. Б. Ларіонова, О. О. Мойсеєва, Я. І. Юрків ; Держ. зал. „Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка”. – Луганськ : Вид-во ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 2009. – 327 с.

16. Поліщук В. А. Підготовка фахівців із соціальної роботи : Тернопільський державний педагогічний університет / В. А. Поліщук // Соціальна політика і соціальна робота.
– 1999. – № 1. – С.49– 56.

17. Поліщук В. А. Теорія та методика професійної підготовки соціальних педагогів в умовах неперервної освіти : монограф. / за заг. ред. Н. Г. Никало. – Тернопіль : ТНПУ, 2006. – 424 с.

18. Приходько Н. И. Технология воспитания и практическая подготовка социального педагога / Н. И. Приходько // Школьные технологии – 2000. – № 3. – С. 13 – 21.

19. Сидоров В. Н. Профессиональная деятельность социального работника: ролевой подход / В. Н. Сидоров. – Винница : «Глобус-пресс», 2006. – 408 с.

20. Соціальна педагогіка : підручник / За ред. проф. А. Й. Капської. – К. : Центр учбової літератури, 2009. – 488 с.

21. Соціальна робота в Україні : навч. посіб. / І. Д. Звєрєва, О. В. Безпалько, С. Я. Харченко та ін. ; За заг. ред. : І. Д. Звєрєвої, Г. М. Лактіонової. – К. : Центр навчальної літератури, 2004. – 256 с.

22. Соціальна робота з різними категоріями клієнтів : науково-методичний посіб для студентів, магістрантів, аспірантів та спеціалістів у галузі соціальної педагогіки, соціальної роботи / С. Я. Харченко, М. С. Кратінов, Л. Ц. Ваховський, О. П. Песоцька, В. О. Кратінова, О. Л. Караман. – Луганськ : „Альма-матер”, 2005.
– 408 с.

23. Соціальний педагог: основні напрямки його діяльності в навчально-виховних закладах // Директор школи. – 1999. – № 15(63). – С. 9 – 15.

24. Тюпля Л. Т., Іванова І. Б. Соціальна робота : теорія і практика : навч. посіб. / Л. Т. Тюпля, І. Б. Іванова. – К. : Знання, 2008. – 574 с.

25. Филонов Г. Н. Социальная педагогика: научный статус и прикладные функции /
Г. Н. Филонов. – М. : Академия, 1997. – 216 с.

26. Харченко С. Я. Інноваційні технології підготовки студентів до соціально-педагогічної діяльності // Нові технології навчання: Наук.-метод. зб./ Ред. кол.: Б. І. Холод /головний редактор/ О. Я. Савченко, О. І. Ляшенко, А. М. Федяєва та ін.
– К. : НМЦ ВО, 2000. – Вип. с.-26. – С.28 – 34.

27. Шендеровский К. С. Организационные и методические аспекты управления персоналом служб социальной сферы : учебно-метод. сб. для самообразования и разных форм повышения квалификации руководителей соц. служб / К. С. Шендеровский. – К. : ООО Довіра. – 2002. – 117 с.

28. Шендеровський К. С. Управління соціальною роботою з дітьми та молоддю. Менеджмент соціальної служби : навч.-метод. зб. для спеціаліста з соц. роботи системи центрів соц. служб для молоді м. Києва. – К. : ТОВ „Довіра”, 2002.
– 158 с.

 


Зміст

Пояснювальна записка........................................................................3

Основні задачі й зміст практики.......................................................7

Критерії оцінювання практики.......................................................23

Додатки.................................................................................................33

Індивідуальна карта оцінки й самооцінки

студента-практиканта...................................................................................33

Характеристика-відгук на студента-практиканта

(групова форма)............................................................................................34

Характеристика-відгук на студента-практиканта

(індивідуальна форма)..................................................................................35

Література......................................................................................................38


Навчально-методичне видання


Читайте також:

  1. I. При підготовці до переговорів визначите склад делегації і її керівника.
  2. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  3. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  4. IV. Обов'язки і права керівника та заступника керівника подорожі
  5. Автократичний тип керівника.
  6. Акт експертизи підписується кожним експертом і засвідчується печаткою медичної установи, на базі якої проводилася судово-психіатрична експертиза.
  7. Алгоритм перевірки кошторису бюджетної установи
  8. Анализ установившихся режимов в линейных электрических цепях постоянного тока
  9. АРМ керівника
  10. Банківські установи на кредитному ринку
  11. Батьківський комітет. Класний керівник.
  12. Бюджетні установи отримують кошти на своє функціонування з бюджету виключно на основі фінансових документів, які називаються кошторисами.




Переглядів: 542

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
бІблІографІЧного опису списку джерел | Книгодрукування і література

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.