Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция

Алгоритм перевірки кошторису бюджетної установи

Статус бюджетної установи як підконтрольного об’єкта

Тема 6. Контроль виконання кошторисів бюджетних установ.

Мета: формування теоретичних знань щодоконтролю виконання кошторисів бюджетних установ, стану бухгалтерського обліку та звітності бюджетної установи.

План

1.Статус бюджетної установи як підконтрольного об’єкта

2. Алгоритм перевірки кошторису бюджетної установи

3. Перевірка стану бухгалтерського обліку, достовірності звітності бюджетної установи

Література:

 

1. Білуха М. Т. Фінансовий контроль: теорія, ревізія, аудит: Підручник / М. Т. Білуха, М. Г. Дмитренко, Т. В. Микитенко За ред. засл. діяча науки і техн. України, д.е.н., проф. М. Т. Білухи.-Вид. друге перероб. і доп. – К.: Українська академія оригінальних ідей. – 2006. – 888 с.

2. Германчук П. К. Державний фінансовий контроль: ревізія та аудит / П. К. Германчук, І. Б. Стефанюк, Н. І. Рубан, В. Т. Александров,
О. І. Назарчук – Київ: НВП „АВТ”, 2004. – 424 с.

3. Мельник М.В., Пантелєєв А.С., Звездін А.Л. Ревізія і контроль: Навчальний посібник / За ред. проф. М.В. Мельник .- М.: ИД ФБК-ПРЕС, 2006. - 520с.

4. Хомяк Н.С. Контроль і ревізія. Навчальний посібник. / За ред. Р.Л. Хомяка, Н.С. Станасюк. - Львів: Магнолія 2006, 2011. – 315с.

 

Бюджетна установа - орган, установа чи організація, визначена Конституцією України, а також установа чи організація, створена у встановленому порядку органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим чи органами місцевого самоврядування, яка повністю утримується за рахунок відповідно державного чи місцевого бюджету

Завданняревізіївиконання кошторисів бюджетних установ:

1) дати об’єктивну оцінку стану виконання кошторису на утримання бюджетних установ, а також збереження та використання основних засобів, матеріальних цінностей;

2) виявити порушення фінансової та бюджетної дисципліни, допущені в господарсько-фінансовій діяльності бюджетних установ щодо виконання чинних законодавчих і нормативних актів уряду України, які стосуються: підвищення ефективності витрачання бюджетних коштів за видами видатків на їхню функціональну діяльність, забезпечення ощадливого витрачання та збереження коштів і матеріальних цінностей, ведення бухгалтерського обліку та складання звітності, здійснення внутрішньогосподарського контролю;



Интернет реклама УБС

3) розробити заходи для ліквідації виявлених порушень і недоліків, відшкодування збитків, завданих бюджетній установі дія­ми чи бездіяльністю відповідальних службових осіб, і запобігання зловживанням і недолікам у подальшій роботі ревізованої бюджетної установи.

 

При здійсненні контролю за правильністю складання і виконання кошторисів бюджетних установ перевірці підлягають такі основні документи:

1) бюджетний запит, кошторис бюджетної установи, розрахунки до загального та спеціального фонду кошторису, план асигнувань загального фонду бюджету, план спеціального фонду бюджету, лімітні довідки про бюджетні асигнування, довідки про внесення змін до кошторисів та плану асигнувань;

2) картки аналітичного обліку готівкових операцій; картки аналітичного обліку касових видатків, картки аналітичного обліку фактичних видатків, картки аналітичного обліку отриманих асигнувань, книги обліку асигнувань та прийнятих зобов‘язань;

3) Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (№ 2 д, № 2 м); звіти про виконання спеціального фонду кошторису – Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги, що надаються бюджетними установами (№ 4-1 д, № 4-1 м), Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень бюджетних установ (№ 4-2 д, № 4-2 м), Звіті про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (№ 4-3 д, № 4-3 м), Звіт про надходження і використання коштів, отриманих на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів (№ 4-4 д), Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (позики міжнародних фінансових організацій) (№ 4-3 д, № 4-3м ), Звіт по заборгованість за бюджетними коштами (№ 7д, № 7 м).

Проведення перевірки передбачає здійснення аналіз за вказаними документами об‘єкта контролю на предмет:

1) дотримання бюджетною установою напрямів (видів) діяльності, відповідно до покладених на неї функцій та завдань із задоволення суспільних потреб, та організаційної структури, визначених у Положенні про діяльність установи;

2) наявності (у головних розпорядників) паспорту бюджетної програми, що визначає суму коштів, необхідних для виконання бюджетної програми, законодавчі підстави її реалізації, мету, завдання, напрями діяльності, відповідальних виконавців та досягнення установою передбачених в ньому результативних показників;

3) наявності затвердженого у встановленому порядку кошторису, плану асигнувань загального фонду бюджету, плану надання кредитів із загального фонду бюджету, плану спеціального фонду та інших документів згідно з нормативно-правовими актами Державного казначейства щодо касового виконання державного (місцевого) бюджету за видатками;

4) дотримання порядку розгляду, затвердження та внесення змін до кошторису;

5) наявності та обґрунтованості розрахунків потреби в асигнуваннях загального фонду бюджету на здійснення видатків за відповідними кодами економічної класифікації або класифікації кредитування бюджету і деталізовані за видами та кількістю товарів (робіт, послуг) із зазначенням вартості за одиницю;

6) наявності та обґрунтованості розрахунків обсягу надходжень та видатків по спеціальному фонду кошторису за кожним джерелом доходів та/або фінансування бюджету чи повернення кредитів до бюджету та напрямком використання цих коштів, а також відповідності вказаних показників показникам бухгалтерської звітності за відповідні періоди;

7) дослідження фактичного стану фінансування установи та встановлення причин її недофінансування (за наявності);

8) відповідності затверджених в кошторисі сум асигнувань загального фонду бюджету на здійснення видатків або надання кредитів з бюджету, за відповідними кодами економічної класифікації, граничним обсягам видатків бюджету із загального фонду, доведеним лімітною довідкою;

9) дотримання порядку перерозподілу бюджетною установою у разі потреби своїх асигнування за визначеною законодавством процедурою, з метою попередження нецільового використання бюджетних коштів;

10) відповідності проведених фактичних та касових видатків затвердженим обсягам асигнувань;

11) обґрунтованості утворення, повноти зарахування та законності використання власних надходжень бюджетних установ у складі доходів та видатків спеціального фонду кошторису;

12) відповідності використаних бюджетних коштів їх цільовому призначенню (в розрізі складових витрат та джерел їх фінансування);

13) відповідності обсягів взятих зобов’язань (виконаних робіт) бюджетним асигнуванням, установлених кошторисом (планом використання бюджетних коштів);

14) дотримання встановленого порядку коригування обсягів узятих бюджетних зобов’язань за загальним фондом кошторису для проведення видатків з цих зобов’язань із спеціального фонду кошторису.

15) списання на видатки установи витрат, пов’язаних з використанням протягом бюджетного періоду товарно-матеріальних цінностей, які були в наявності на початок цього періоду та оплату за якими здійснено за фінансування попереднього звітного року;

16) проведення фактичних витрат за рахунок погашення дебіторської заборгованості, що рахувалася на початок звітного періоду;

Якщо фактичні видатки менші за затверджені асигнування та касові видатки, це може свідчити про погашення кредиторської заборгованості, що рахувалася на початок звітного періоду, утворення дебіторської заборгованості на кінець звітного періоду, або ж невикористання придбаних протягом року товарно-матеріальних цінностей. В даному випадку потребують додаткового дослідження розрахунки (обґрунтування) до кошторису в частині потреби в асигнуваннях загального фонду бюджету на предмет їх завищення. При наявності вказаних вище відхилень по кожному факту необхідно встановити причини цих розбіжностей та перевірити їх на предмет дотримання законодавства.


Читайте також:

  1. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  2. Rete-алгоритм
  3. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  4. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  5. Акт експертизи підписується кожним експертом і засвідчується печаткою медичної установи, на базі якої проводилася судово-психіатрична експертиза.
  6. Алгоритм
  7. Алгоритм
  8. Алгоритм 1.
  9. Алгоритм RLE
  10. Алгоритм безпосередньої заміни
  11. Алгоритм Берлекемпа-Мессі
  12. Алгоритм відшукання оптимального плану.

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проведення перевірки виконання зведеного бюджету території | Перевірка стану бухгалтерського обліку, достовірності звітності бюджетної установи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.225 сек.