МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Додаток АКалендарно-тематичний план виробничої практики з бухгалтерського обліку
Додаток Б Календарно-тематичний план виробничої практики з фінансового обліку
Додаток В Календарно-тематичний план Магістерської практики
Додаток Г МИНІСТЕРСТВО ОСВІТИ ТА НАУКИ УКРАИНЫ ДОНЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ Кафедра обліку і аудиту ЗВІТ З________________________________ практики найменування виду практики Студента(ки) групи_____________ Спеціальності «Облік і аудит» _______________________________ (прізвище, ім’я та по-батькові)
ДОНЕЦЬК 200_ [1]Петренко М.В.Рабочая программа практики и методические указания по ее организации и прохождению для студентов специальности - Донецк, 2003.-27 с. [2] Гресь Н.Л. Організація виробничої практики зі спеціальності "Облік і аудит". Навчальний посібник. - К.: Центр навчальної літератури, 2006. -112 с 3 Гресь Н.Л. Критерии комплексной оценки результатов производственной практики по специальности «Учет и аудит»// Бухгалтерский учет и аудит – 2007. - №23. - с. 59-64.
[3] Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|