МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Посадові обов’язки та напрямки діяльності соціального працівникаВін повинен: · виявляти: сім'ї та окремих дітей та підлітків, які потребують соціального захисту; дітей, підлітків та дорослих, які потребують опіки та допомоги у влаштуванні в лікувальні та навчально-виховні заклади, отриманні матеріальної, соціально-побутової та іншої допомоги; · встановлювати: причини утруднень, конфліктів, що виникають у навчальній та поза навчальній сфері, у сім'ї та ін. · сприяти: розв'язанню цих труднощів та конфліктів і гарантувати соціальний захист; спільній діяльності різних громадських та державних організацій і установ по наданню необхідної допомоги групам ризику. · надавати допомогу в сімейному вихованні, діяльності педагогічних колективів. · проводити психолого-педагогічні та соціально-педагогічні консультації, виховну роботу з неповнолітніми важковиховуваними дітьми · брати участь у створенні центрів соціальної допомоги (всиновлення, піклування й опіка; соціальна реабілітація; притулки; молодіжні, підліткові, дитячі, сімейні центри; клуби, асоціації, об'єднання за інтересами та ін.). Рівні здійснення професійної діяльності соціального працівника: § Виконання (копіювання чужих зразків виконання діяльності); § Планування (здійснення діяльності за власним уявленням без врахування обставин); § Проектування (здійснення діяльності, виходячи з її системного розуміння). Кваліфікований соціальний працівник повинен вміти: 1. аналізувати й оцінювати досвід, як і, і других; 2. аналізувати виявити ж проблеми і концепции; 3. застосовувати практично знання й розуміння проблем; 4. застосовувати практично дослідницькі находки. 5. Комунікативні вміння. Кваліфікований соціальний працівник мав відбутися о состоянии: · створювати й підтримувати робочу обстановку і атмосферу; · виявляти та долати негативні почуття, які впливають на людей на нього самого; · виявляти й уміти враховувати у роботі відмінності особистісного, національного, соціального і культурно-історичного характера; · розпізнавати та долати у відносинах людьми агресію ворожість, мінімізувати лють з урахуванням ризику собі для других; · сприяти надання фізичної турботи нужденним і престарелым; · спостерігати, розуміти й інтерпретувати поведінку і відносини між людьми; · спілкуватися вербально, невербально і письменно; · організовувати і інтерв'ю що за різних обстоятельствах; · обумовити, виступати на радіо, діяти у колективі коїться з іншими соціальними работниками; · ставити себе у роль адвоката свого клиента. 6. Конструктивні вміння. Кваліфікований соціальний працівник мав відбутися о состоянии: · виробляти рішення з індивідами чи, за необхідності, від імені, з кількома сім'ями, групами чи то з їх имени; · виділяти рішення, потребують попереднього узгодження з іншими специалистами; · діяти у алгоритмі вироблення решения; · виробляти рішення, що передбачають співробітництво з іншими закладами, відомствами, профессионалами. 7. Організаторські вміння. Кваліфікований соціальний працівник мав відбутися о состоянии: · нести чіткі та лаконічні записи; · проводити політику служби щодо конфіденційності й належного підходи до делу; · готувати доповіді і докладывать; · організовувати, планувати і контролювати работу; · добувати інформацію з допомогою доступною технології; досліджувати й розпізнавати потреби у услугах; · розширювати сфери своїх услуг; · використовувати фізичне оточення, околиці вдома, мікрорайону, установи підвищення якості життя які живуть чи що працюють у нем; · оцінювати і творчо використовувати ресурси закладу і соціальних комунікацій.
Читайте також:
|
||||||||
|