Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Збутова політика авіакомпанії.

Система продажу авіаперевезень і сервісного обслуговування вміщує:

Ø формування мережі агентств (агентів),

Ø представництв,

Ø аеропортів,

Ø інших пунктів по забезпеченню реалізації перевезень (продаж, бронювання), входження в автоматизовані системи (“Сирена-3”, “GABRIEL”, “SITATEX” та ін.) з відповідним супроводженням рейсів і контролем формування комерційного завантаження рейсів,

Ø управління доступом агентів до рейсів авіакомпанії;

Ø створення власних комп’ютерних систем служб інформації, замовлення авіаквитків;

Ø засобів доставки в аеропорти (із аеропортів),

Ø технологічних ліній в аеропортах; координацію діяльності авіакомпанії,

Ø агентів і аеропортів;

Ø стан розкладу руху ПС з урахуванням характеристик попиту;

Ø створення системи сервісного обслуговування на борту ПС за класами (стандартами) на відповідних сегментах ринку та ін.

На підставі аналізу системи продажу перевезень і сервісного обслуговування пасажирів (клієнтури) визначаються напрямки її удосконалення і виробляються конкретні пропозиції, які у бізнес-плані надаються за роками плануємого періоду (перший рік з щоквартальною розбивкою), з зазначенням термінів виконання і відповідальних осіб (підрозділів), з підрахуванням необхідних ресурсів у натуральному і вартісному виразі.

 


Читайте також:

  1. IV. Політика держав, юридична регламентація операцій із золотом.
  2. V розділ. Товарна політика підприємства
  3. VI розділ. Маркетингова цінова політика
  4. VIII розділ. Маркетингова політика комунікацій
  5. VIII. Маркетингова політика комунікацій.
  6. Аграрна політика
  7. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  8. Активна і пасивна державна політика.
  9. Активна політика зайнятості
  10. Антиінфляційна державна політика
  11. АНТИІНФЛЯЦІЙНА ПОЛІТИКА ДЕРЖАВИ
  12. Антиінфляційна політика держави




Переглядів: 410

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розробка товарної політики | Комунікаційна та рекламна політика авіакомпанії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.