МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Змістовий модуль 1.
Альтернативні завдання самостійної роботи з дисципліни «Екологія» 1. Скласти розгорнутий план по запропонованому до самостійного опрацювання навчального матеріалу, або тези по матеріалу, заповнити таблицю за заданими питаннями, визначити терміни, поняття. (Рівень засвоєння матеріалу – ОО- ознайомчо-орієнтовний, засвоєння алгоритму діяльності, оцінка - «задовільно»). 2. Скласти питання проблемного характеру до теми самостійної роботи (не менше 5) і відповісти на них письмово; скласти тези, анотацію; скласти опорний конспект (схему) навчального матеріалу; написати реферат по темі; розробити презентацію. (Рівень засвоєння матеріалу – ПА- понятійно - аналітичний індивідуальна переробка, реконструктивні завдання на пошук, формування, реалізацію рішення проблеми, оцінка - «добре»). 3. Написати творчі роботи; Скласти перевірочні тести по темі самостійної роботи; узагальнюючі опорні модульні схеми, критичний огляд літератури; розробити науково-дослідницький проект по проблемі (Рівень засвоєння матеріалу – ПС - продуктивно-синтетичний, творчий рівень, занурення, дослідництво, реконструктивний рівень, оцінка - «відмінно»).
Тематика рефератів з дисципліни «Екологія»: 1. Причини та ознаки екологічної кризи в Україні. 2. Актуальність і значення вчення В. І.Вернадського про біосферу. 3. Ноосфера - реальність чи утопія. 4. Шляхи гармонізації відношень людини і природи. 5. Екологічна філософія, національні і глобальні аспекти. 6. Природні системи-основа життя людства. 7. Умови стійкості природних екосистем. 8. Функціонування біогеоценозу. 9. Джерела забруднення довкілля в професійній діяльності. 10. Вплив на людину речовин – забруднювачів повітря, води, ґрунту. 11. Види техногенного забруднення в Україні, Дніпропетровську та області. 12. Людина як елемент системи «Людина-природне середовище». 13. Методи боротьби і запобігання забрудненню довкілля. 14. Екологічний дім, параметри і значення для людини. 15. Заповідна природа України. 16. Заповідна природа Дніпропетровщини.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|