МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||
II.Біогеоценоз – елементарна одиниця біосфери.
2.1.Який компонентний склад біогеоценозу? Біогеоценоз
Біотоп -______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Біоценоз_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 2.2. Біогеоценоз – це ____________________________________________________________________________________________________________________________________
2.3.Перелічити показники, що характеризують біогеоценоз? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
*2.4. Доведіть, що популяції – головні дійові особи в будь-якому біогеоценозі. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
*2.5. Визначте шляхи розвитку біогеоценозу в разі зміни потоку енергії (Закон 1%). ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
*2.7.Кілька десятиліть тому для збільшення чисельності мисливських травоїдних тварин у різних країнах світу здійснювалися програми масового винищення хижаків. Проаналізуйте, до яких наслідків мало призвести успішне виконання цих програм. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Висновок: Чому можна казати, що біогеоценоз – елементарна одиниця біосфери? __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самостійна робота 5. Відновні і невідновні ресурси біосфери. Мета: 1. Визначити поняття природні ресурси як основу існування людини. 2. З’ясувати особливості і значення окремих видів природних ресурсів. 3. Обґрунтувати необхідність раціонального використання природних ресурсів. Завдання:Опрацювати матеріал підручника [1] 72-82; 328-359 [2] 114,264-273, 283-287. - Дати письмові відповіді на питання за кожним пунктом.
I. Природні ресурси Землі. Природні ресурси – частина географічного середовища,сукупність природних умов існування та діяльності людини. До них відносяться компоненти і сили природи, які на даному рівні розвитку продуктивних сил використовуються або можуть бути використані як засоби виробництва і предмет споживання для задоволення матеріальних та духовних потреб суспільства. 1.1. Які ресурси необхідні для Вашого життя? ____________________________________________________________________________________________________________________________________
1.2. Опрацювати схему:
Природні ресурси
Невичерпні Вичерпні Відновлювані Невідновлювані
1.3. Що таке життєвий простір? ____________________________________________________________________________________________________________________________________ 1.4. Яке значення має генетичний фонд Землі? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 1.5. Назвіть умови збереження генофонду певного регіону: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
IІ. Природні умови України. 2.1. Які основні особливості географічного положення й клімату України? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.3. Заповніть таблицю: Стан природних ресурсів України
*2.4. Охарактеризуйте традиції природокористування притаманні українському народу в порівнянні із сучасними. Наведіть відповідні прислів’я. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ *Висновок: Визначити аспекти нераціональності у використанні природних ресурсів в Україні, довести необхідність Їх раціонального використання. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||
|