МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||
Розв’язання задач■ IV. Повторення й аналіз фактів ▪ Гра «Естафета» Відновіть ланцюжок обчислень (див. рисунок), якщо:
Відповідь Варіант 1
Варіант 2 ■ V. Удосконалення вмінь ▪ Робота в парах за картками
Картка № 1 1. Обчисліть: а) ; б) . 2. У трьох бідонах 105 л сметани. У першому всієї сметани, у другому — , а решта — у третьому. Скільки сметани в третьому бідоні? 3. При яких натуральних значеннях n дріб буде правильним?
Картка № 2 1. Розв’яжіть рівняння . 2. Родина запланувала городу під картоплю, — під буряк, — під цибулю, — під помідори. Чи зможе родина реалізувати цей план? 3. При яких натуральних значеннях a одночасно дріб буде неправильним, а дріб — правильним? 4. Знайдіть натуральні числа, що є розв’язками нерівності .
Розв’язання до карток Картка № 1 1. а) ; б) . 2. 1) (л) — у першому бідоні. 2) (л) — у другому бідоні. 3) (л) — у третьому бідоні. Відповідь: 25 л. 3. Дріб правильний, якщо . При ; 2; 3; 4; 5.
Картка № 2 1. ; ; ; ; ; . Відповідь: . 2. . Отже, реалізувати план не вдасться. 3. Дріб — неправильний, якщо . Дріб правильний, якщо . Тобто ; 4; 5; 6. 4. ; ; ; ; 7. ■ VI. Самостійне виконання учнями практичних завдань ▪ Самостійна робота
Варіант 1 1. Запишіть у вигляді мішаного числа неправильний дріб: а) ; б) ; в) . 2. Виконайте дії: а) ; б) . 3. Додайте числа 288 до числа 360. 4. Знайдіть довжину прямокутника, якщо його ширина дорівнює 35 см, що становить від периметра.
Варіант 2 1. Запишіть у вигляді мішаного числа неправильний дріб: а) ; б) ; в) . 2. Виконайте дії: а) ; б) . 3. Додайте числа 288 до числа 480. 4. Знайдіть довжину прямокутника, якщо його ширина дорівнює 35 см, що становить від периметра.
Розв’язання до самостійної роботи Варіант 1 1. а) ; б) ; в) . 2. а) ; б) . 3. числа 288 становить: . числа 360 становить: . . 4. (см) — периметр прямокутника. Сума довжини й ширини прямокутника: (см). Тоді (см) — довжина прямокутника.
Варіант 2 1. а) ; б) ; в) . 2. а) ; б) . 3. числа 288 становить: . числа 480 становить: . . 4. (см) — периметр прямокутника. Сума довжини й ширини прямокутника: (см). Тоді (см) — довжина прямокутника. ■ VIII. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання ▪ Завдання для всього класу
Домашня контрольна робота 1. Знайдіть найменший неправильний дріб зі знаменником 14. 2. Запишіть найбільший правильний дріб зі знаменником 19. 3. Чи правильною є нерівність ? 4. Виконайте дії: а) ; б) ; в) ; г) ; д) ; е) .
Розв’язання до домашньої контрольної роботи 1. . 2. . 3. Ні, оскільки ; . 4. а) ; б) ; в) ; г) ; д) .
Читайте також:
|
||||||||||||
|