Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розв’язання задач

■ IV. Повторення й аналіз фактів

▪ Гра «Естафета»

Відновіть ланцюжок обчислень (див. рисунок), якщо:

Варіант 1 Варіант 2

Відповідь

Варіант 1

 

Варіант 2

■ V. Удосконалення вмінь

▪ Робота в парах за картками

 

Картка № 1

1. Обчисліть:

а) ; б) .

2. У трьох бідонах 105 л сметани. У першому всієї сметани, у другому — , а решта — у третьому. Скільки сметани в третьому бідоні?

3. При яких натуральних значеннях n дріб буде правильним?

 

Картка № 2

1. Розв’яжіть рівняння .

2. Родина запланувала городу під картоплю, — під буряк, — під цибулю, — під помідори. Чи зможе родина реалізувати цей план?

3. При яких натуральних значеннях a одночасно дріб буде неправильним, а дріб — правильним?

4. Знайдіть натуральні числа, що є розв’язками нерівності .

 

Розв’язання до карток

Картка № 1

1. а) ;

б) .

2. 1) (л) — у першому бідоні.

2) (л) — у другому бідоні.

3) (л) — у третьому бідоні.

Відповідь: 25 л.

3. Дріб правильний, якщо . При ; 2; 3; 4; 5.

 

Картка № 2

1. ; ; ; ; ; .

Відповідь: .

2. . Отже, реалізувати план не вдасться.

3. Дріб — неправильний, якщо . Дріб правильний, якщо . Тобто ; 4; 5; 6.

4. ; ; ; ; 7.

■ VI. Самостійне виконання учнями практичних завдань

▪ Самостійна робота

 

Варіант 1

1. Запишіть у вигляді мішаного числа неправильний дріб:

а) ; б) ; в) .

2. Виконайте дії:

а) ; б) .

3. Додайте числа 288 до числа 360.

4. Знайдіть довжину прямокутника, якщо його ширина дорівнює 35 см, що становить від периметра.

 

Варіант 2

1. Запишіть у вигляді мішаного числа неправильний дріб:

а) ; б) ; в) .

2. Виконайте дії:

а) ; б) .

3. Додайте числа 288 до числа 480.

4. Знайдіть довжину прямокутника, якщо його ширина дорівнює 35 см, що становить від периметра.

 

Розв’язання до самостійної роботи

Варіант 1

1. а) ; б) ; в) .

2. а) ; б) .

3. числа 288 становить: . числа 360 становить: . .

4. (см) — периметр прямокутника. Сума довжини й ширини прямокутника: (см). Тоді (см) — довжина прямокутника.

 

Варіант 2

1. а) ; б) ; в) .

2. а) ; б) .

3. числа 288 становить: . числа 480 становить: . .

4. (см) — периметр прямокутника. Сума довжини й ширини прямокутника: (см). Тоді (см) — довжина прямокутника.

■ VIII. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

▪ Завдання для всього класу

 

Домашня контрольна робота

1. Знайдіть найменший неправильний дріб зі знаменником 14.

2. Запишіть найбільший правильний дріб зі знаменником 19.

3. Чи правильною є нерівність ?

4. Виконайте дії:

а) ; б) ; в) ; г) ; д) ;

е) .

 

Розв’язання до домашньої контрольної роботи

1. . 2. . 3. Ні, оскільки ; . 4. а) ; б) ; в) ; г) ; д) .

 


Читайте також:

  1. I. Застосування похідної та інтеграла до роз’язування задач елементарної математики.
  2. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  3. А) Задачі, що розкривають зміст дій
  4. АВТОМАТИЗАЦІЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАДАЧ З ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ТА НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ
  5. Актуальні проблеми регіональної політики та їх розв’язання.
  6. Алгоритм розв’язання
  7. Алгоритм розв’язання
  8. Алгоритм розв’язання задачі
  9. Алгоритм розв’язання задачі
  10. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  11. Алгоритм розв’язування задачі
  12. Алгоритм розв’язування задачі




Переглядів: 515

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.