Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Властивості множення десяткових дробів

■ V. Засвоєння нових знань

1. Властивості множення десяткових дробів.

Іноді виникає потреба в перемноженні трьох або навіть більшої кількості десяткових дробів. Це можна зробити послідовно, а можна переставити місцями множники та об’єднати їх у групи.

Переставна, сполучна і розподільна властивості множення справджуються для будь-яких дробових чисел:

переставна властивість: ;

сполучна властивість: ;

розподільна властивість: ; .

2. Приклади застосування властивостей множення десяткових дробів.

Щоб помножити 6,4 на 10, можна поміняти місцями 10 і 6,4. Щоб обчислити краще спочатку помножити 0,5 на 2, а потім помножити на 5,36.

Розглянемо приклади.

Приклади. Обчисліть:

а) ; б) .

Розв’язання

а) ;

б) .

■ VI. Первинне закріплення знань

▪ Виконання письмових вправ

1. Виконайте множення:

а) ; б) ; в) .

2. Спростіть:

а) ; б) ; в) ; г) .

3. Обчисліть:

а) ;

б) ;

в) ;

г) .

4. Купили 1,5 кг цукерок і 1,8 кг печива. Вартість 1 кг печива становить 22,5 грн. Скільки коштує вся покупка, якщо вартість цукерок на 10,1 грн більша, ніж вартість печива.

5. Площа першого лану становить 207,5 га, а площа другого — на 17 га більша. З кожного гектара першого лану зібрали 32,4 ц, а з кожного гектара другого — 28,6 ц. Скільки пшениці зібрали з обох ланів? Відповідь округліть до цілих.

6. Два пішоходи вийшли одночасно назустріч один одному і зустрілись через 2,5 год. Перший пішохід рухався зі швидкістю 4,2 км/год, а другий — зі швидкістю 5,2 км/год. Яка відстань була між пішоходами на початку руху?

Розв’язання

1. а) ;

б) ;

в) .

2. а) ;

б) ;

в) ;

г) .

3. а) ;

б) .

в) ;

г) .

4. 1) (грн) — вартість 1 кг цукерок;

2) (грн) — коштує печиво;

3) (грн) — коштують цукерки;

4) (грн) — вартість усієї покупки.

Відповідь: 89,4 грн.

5. 1) (га) — площа другого лану;

2) (ц) — зібрано з першого лану;

3) (ц) — зібрано із другого лану;

4) (ц) — зібрано із двох ланів.

Відповідь: 13 143,7 ц.

6. (км).

Відповідь: 23,5 км.

▪ Індивідуальна робота за карткою

 

Картка

1. Спростіть вираз:

а) ; б) ; в) ; г) .

2. Виконайте дії:

а) , якщо ;

б) , якщо ;

в) , якщо .

3. Катер, власна швидкість якого становить 14,8 км/год, ішов 3 год за течією і 4 год проти течії. Скільки кілометрів подолав катер за увесь цей час, якщо швидкість течії дорівнює 2,3 км/год?

 

Розв’язання до картки

1. а) ;

б) ;

в) ;

г) .

2. а) ;

б) ;

в) .

3. 1) (км/год) — швидкість катера за течією;

2) (км/год) — швидкість катера проти течії;

3) (км) — пройшов катер за течією;

4) (км) — пройшов катер проти течії;

5) (км) — становить увесь шлях.

Відповідь: 101,3 км.

■ VIII. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

▪ Індивідуальне завдання

Спростіть вираз .

Розв’язання

.

 


Читайте також:

  1. II. Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа.
  2. OПТИЧНІ ВЛАСТИВОСТІ КОЛОЇДНИХ СИСТЕМ
  3. А також для вегетативного розмноження.
  4. А) Товар і його властивості.
  5. Аеродинамічні властивості колісної машини
  6. Аксіоми додавання і множення
  7. Алкани (насичені вуглеводні). Хімічні властивості алканів
  8. Алкани, їх хімічні властивості.
  9. Алкени. Хімічні властивості
  10. Алкіни. Хімічні властивості
  11. Аміни. Фізичні та хімічні властивості аліфатичних амінів.
  12. Аналізатори людини та їхні властивості.




Переглядів: 1631

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.