МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Властивості множення десяткових дробів■ V. Засвоєння нових знань 1. Властивості множення десяткових дробів. Іноді виникає потреба в перемноженні трьох або навіть більшої кількості десяткових дробів. Це можна зробити послідовно, а можна переставити місцями множники та об’єднати їх у групи. Переставна, сполучна і розподільна властивості множення справджуються для будь-яких дробових чисел: переставна властивість: ; сполучна властивість: ; розподільна властивість: ; . 2. Приклади застосування властивостей множення десяткових дробів. Щоб помножити 6,4 на 10, можна поміняти місцями 10 і 6,4. Щоб обчислити краще спочатку помножити 0,5 на 2, а потім помножити на 5,36. Розглянемо приклади. Приклади. Обчисліть: а) ; б) . Розв’язання а) ; б) . ■ VI. Первинне закріплення знань ▪ Виконання письмових вправ 1. Виконайте множення: а) ; б) ; в) . 2. Спростіть: а) ; б) ; в) ; г) . 3. Обчисліть: а) ; б) ; в) ; г) . 4. Купили 1,5 кг цукерок і 1,8 кг печива. Вартість 1 кг печива становить 22,5 грн. Скільки коштує вся покупка, якщо вартість цукерок на 10,1 грн більша, ніж вартість печива. 5. Площа першого лану становить 207,5 га, а площа другого — на 17 га більша. З кожного гектара першого лану зібрали 32,4 ц, а з кожного гектара другого — 28,6 ц. Скільки пшениці зібрали з обох ланів? Відповідь округліть до цілих. 6. Два пішоходи вийшли одночасно назустріч один одному і зустрілись через 2,5 год. Перший пішохід рухався зі швидкістю 4,2 км/год, а другий — зі швидкістю 5,2 км/год. Яка відстань була між пішоходами на початку руху? Розв’язання 1. а) ; б) ; в) . 2. а) ; б) ; в) ; г) . 3. а) ; б) . в) ; г) . 4. 1) (грн) — вартість 1 кг цукерок; 2) (грн) — коштує печиво; 3) (грн) — коштують цукерки; 4) (грн) — вартість усієї покупки. Відповідь: 89,4 грн. 5. 1) (га) — площа другого лану; 2) (ц) — зібрано з першого лану; 3) (ц) — зібрано із другого лану; 4) (ц) — зібрано із двох ланів. Відповідь: 13 143,7 ц. 6. (км). Відповідь: 23,5 км. ▪ Індивідуальна робота за карткою
Картка 1. Спростіть вираз: а) ; б) ; в) ; г) . 2. Виконайте дії: а) , якщо ; б) , якщо ; в) , якщо . 3. Катер, власна швидкість якого становить 14,8 км/год, ішов 3 год за течією і 4 год проти течії. Скільки кілометрів подолав катер за увесь цей час, якщо швидкість течії дорівнює 2,3 км/год?
Розв’язання до картки 1. а) ; б) ; в) ; г) . 2. а) ; б) ; в) . 3. 1) (км/год) — швидкість катера за течією; 2) (км/год) — швидкість катера проти течії; 3) (км) — пройшов катер за течією; 4) (км) — пройшов катер проти течії; 5) (км) — становить увесь шлях. Відповідь: 101,3 км. ■ VIII. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання ▪ Індивідуальне завдання Спростіть вираз . Розв’язання .
Читайте також:
|
||||||||
|