Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Задача 113

 

На підставі нижче наведених даних визначте абсолютну і відносну зміну загальних витрат на рекламні заходи, а також розрахуйте, скільки буде потрібно коштів для збільшення числа клієнтів на 2000 осіб за допомогою телереклами і реклами в пресі за умов збереження структури звітного періоду.

 

Рекламні заходи   Витрати на рекламу, тис. грн.   Вартість одного рекламного контакту, тис. грн.  
базісний період   звітний період   базісний період   звітний період  
Реклама в пресі Телереклама Зовнішня реклама 4,5 12,2 6,6 4,7 12,8 7,1

 

Задача 114

Оптово-роздрібна фірма “Альянс” продає фарфорові столові комплекти. Річний попит – 12000 комплектів, ціна одного комплекта – 100 у. од. Витрати на організацію замовлення складають 540 у. од., витрати на зберігання одиниці продукції дорівнють 4 % від її вартості.

Визначити:

1) Оптимальну кількість комплектуючого виробу, який закуповується;

2) Оптимальну кількість замовлень;

3) Оптимальні змінні витрати на зберігання запасів;

4) Різницю між змінними витратами за оптимальним варіантом й випадком, коли закупівля всієї партії здійснюється в перший день місяця.

Зробити висновки.

 

Задача 115

Оптово-роздрібна фірма “Альянс” продає фарфорові столові комплекти. Річний попит – 15000 комплектів, ціна одного комплекта – 120 у. од. Витрати на організацію замовлення складають 400 у. од., витрати на зберігання одиниці продукції дорівнють 5 % від її вартості.

Визначити:

1) Оптимальну кількість комплектуючого виробу, який закуповується;

2) Оптимальну кількість замовлень;

3) Оптимальні змінні витрати на зберігання запасів;

4) Різницю між змінними витратами за оптимальним варіантом й випадком, коли закупівля всієї партії здійснюється в перший день місяця.

Зробити висновки.

Задача 116

Оптово-роздрібна фірма “Альянс” продає фарфорові столові комплекти. Річний попит – 20000 комплектів, ціна одного комплекта – 150 у. од. Витрати на організацію замовлення складають 300 у. од., витрати на зберігання одиниці продукції дорівнють 6 % від її вартості.

Визначити:

1) Оптимальну кількість комплектуючого виробу, який закуповується;

2) Оптимальну кількість замовлень;

3) Оптимальні змінні витрати на зберігання запасів;

4) Різницю між змінними витратами за оптимальним варіантом й випадком, коли закупівля всієї партії здійснюється в перший день місяця.

Зробити висновки.

Задача 117

Оптово-роздрібна фірма “Альянс” продає фарфорові столові комплекти. Річний попит – 18000 комплектів, ціна одного комплекта – 200 у. од. Витрати на організацію замовлення складають 250 у. од., витрати на зберігання одиниці продукції дорівнють 5 % від її вартості.

Визначити:

1) Оптимальну кількість комплектуючого виробу, який закуповується;

2) Оптимальну кількість замовлень;

3) Оптимальні змінні витрати на зберігання запасів;

4) Різницю між змінними витратами за оптимальним варіантом й випадком, коли закупівля всієї партії здійснюється в перший день місяця.

Зробити висновки.

Задача 118

Оптово-роздрібна фірма “Альянс” продає фарфорові столові комплекти. Річний попит – 25000 комплектів, ціна одного комплекта – 180 у. од. Витрати на організацію замовлення складають 600 у. од., витрати на зберігання одиниці продукції дорівнють 4 % від її вартості.

Визначити:

1) Оптимальну кількість комплектуючого виробу, який закуповується;

2) Оптимальну кількість замовлень;

3) Оптимальні змінні витрати на зберігання запасів;

4) Різницю між змінними витратами за оптимальним варіантом й випадком, коли закупівля всієї партії здійснюється в перший день місяця.

Зробити висновки.

Задача 119

Оптово-роздрібна фірма “Альянс” продає фарфорові столові комплекти. Річний попит – 30000 комплектів, ціна одного комплекта – 140 у. од. Витрати на організацію замовлення складають 640 у. од., витрати на зберігання одиниці продукції дорівнють 5 % від її вартості.

Визначити:

1) Оптимальну кількість комплектуючого виробу, який закуповується;

2) Оптимальну кількість замовлень;

3) Оптимальні змінні витрати на зберігання запасів;

4) Різницю між змінними витратами за оптимальним варіантом й випадком, коли закупівля всієї партії здійснюється в перший день місяця.

Зробити висновки.

Задача 120

Оптово-роздрібна фірма “Альянс” продає фарфорові столові комплекти. Річний попит – 40000 комплектів, ціна одного комплекта – 2200 у. од. Витрати на організацію замовлення складають 450 у. од., витрати на зберігання одиниці продукції дорівнють 5 % від її вартості.

Визначити:

1) Оптимальну кількість комплектуючого виробу, який закуповується;

2) Оптимальну кількість замовлень;

3) Оптимальні змінні витрати на зберігання запасів;

4) Різницю між змінними витратами за оптимальним варіантом й випадком, коли закупівля всієї партії здійснюється в перший день місяця.

Зробити висновки.

Задача 121

 

До складу бізнес-портфелю фірми входять три стратегічні господарські підрозділи (СГП) – А, В, С. За наступними даними побудувати матрицю Бостонської консалтингової групи. Охарактеризувати ринкові позиції СГП та сформулювати маркетингові стратегії фірми.

 

СГП Обсяг продажів, тис. грн. Обсяг продажів найбільш сильних конкурентів, тис. грн. Темп росту ринку, %
А
В
С

Задача 122

 

До складу бізнес-портфелю фірми входять три стратегічні господарські підрозділи (СГП) – А, В, С. За наступними даними побудувати матрицю Бостонської консалтингової групи. Охарактеризувати ринкові позиції СГП та сформулювати маркетингові стратегії фірми.

 

СГП Обсяг продажів, тис. грн. Обсяг продажів найбільш сильних конкурентів, тис. грн. Темп росту ринку, %
А
В
С

 

Задача 123

 

До складу бізнес-портфелю фірми входять три стратегічні господарські підрозділи (СГП) – А, В, С. За наступними даними побудувати матрицю Бостонської консалтингової групи. Охарактеризувати ринкові позиції СГП та сформулювати маркетингові стратегії фірми.

 

СГП Обсяг продажів, тис. грн. Обсяг продажів найбільш сильних конкурентів, тис. грн. Темп росту ринку, %
А
В
С

 

Задача 124

 

До складу бізнес-портфелю фірми входять три стратегічні господарські підрозділи (СГП) – А, В, С. За наступними даними побудувати матрицю Бостонської консалтингової групи. Охарактеризувати ринкові позиції СГП та сформулювати маркетингові стратегії фірми.

 

СГП Обсяг продажів, тис. грн. Обсяг продажів найбільш сильних конкурентів, тис. грн. Темп росту ринку, %
А
В
С

 

 

Задача 125

 

До складу бізнес-портфелю фірми входять три стратегічні господарські підрозділи (СГП) – А, В, С. За наступними даними побудувати матрицю Бостонської консалтингової групи. Охарактеризувати ринкові позиції СГП та сформулювати маркетингові стратегії фірми.

 

СГП Обсяг продажів, тис. грн. Обсяг продажів найбільш сильних конкурентів, тис. грн. Темп росту ринку, %
А
В
С

 

Задача 126

 

До складу бізнес-портфелю фірми входять три стратегічні господарські підрозділи (СГП) – А, В, С. За наступними даними побудувати матрицю Бостонської консалтингової групи. Охарактеризувати ринкові позиції СГП та сформулювати маркетингові стратегії фірми.

 

СГП Обсяг продажів, тис. грн. Обсяг продажів найбільш сильних конкурентів, тис. грн. Темп росту ринку, %
А
В
С

Задача 127

 

До складу бізнес-портфелю фірми входять три стратегічні господарські підрозділи (СГП) – А, В, С. За наступними даними побудувати матрицю Бостонської консалтингової групи. Охарактеризувати ринкові позиції СГП та сформулювати маркетингові стратегії фірми.

 

СГП Обсяг продажів, тис. грн. Обсяг продажів найбільш сильних конкурентів, тис. грн. Темп росту ринку, %
А
В
С

Задача 128

 

 

До складу бізнес-портфелю фірми входять три стратегічні господарські підрозділи (СГП) – А, В, С. За наступними даними побудувати матрицю Мак-Кінзі. Охарактеризувати ринкові позиції СГП.

 

Показники Коеф-т важливості Ранг показника, бал.
А В С А В С
1. Привабливість галузі            
- темп росту ринку - рівень конкуренції - рентабельність - рівень ризику 0,2 0,3 0,25 0,25 0,25 0,25 0,35 0,15 0,15 0,35 0,25 0,25
2. Конкурентоспроможність            
- якість - частка ринку - загальні витрати - ефективність реклами 0,3 0,25 0,1 0,35 0,55 0,1 0,15 0,2 0,25 0,4 0,15 0,2

 

 

Задача 129

 

 

До складу бізнес-портфелю фірми входять три стратегічні господарські підрозділи (СГП) – А, В, С. За наступними даними побудувати матрицю Мак-Кінзі. Охарактеризувати ринкові позиції СГП.

 

Показники Коеф-т важливості Ранг показника, бал.
А В С А В С
1. Привабливість галузі            
- темп росту ринку - рівень конкуренції - рентабельність - рівень ризику 0,25 0,25 0,15 0,35 0,45 0,15 0,25 0,15 0,15 0,55 0,05 0,25
2. Конкурентоспроможність            
- якість - частка ринку - загальні витрати - ефективність реклами 0,35 0,20 0,25 0,2 0,5 0,1 0,15 0,25 0,25 0,4 0,15 0,2

 

 

Задача 130

 

 

До складу бізнес-портфелю фірми входять три стратегічні господарські підрозділи (СГП) – А, В, С. За наступними даними побудувати матрицю Мак-Кінзі. Охарактеризувати ринкові позиції СГП.

 

Показники Коеф-т важливості Ранг показника, бал.
А В С А В С
1. Привабливість галузі            
- темп росту ринку - рівень конкуренції - рентабельність - рівень ризику 0,2 0,3 0,25 0,25 0,25 0,25 0,35 0,15 0,15 0,35 0,25 0,25
2. Конкурентоспроможність            
- якість - частка ринку - загальні витрати - ефективність реклами 0,3 0,25 0,1 0,35 0,55 0,1 0,15 0,2 0,25 0,4 0,15 0,2

 

Задача 131

 

 

До складу бізнес-портфелю фірми входять три стратегічні господарські підрозділи (СГП) – А, В, С. За наступними даними побудувати матрицю Мак-Кінзі. Охарактеризувати ринкові позиції СГП.

 

Показники Коеф-т важливості Ранг показника, бал.
А В С А В С
1. Привабливість галузі            
- темп росту ринку - рівень конкуренції - рентабельність - рівень ризику 0,1 0,2 0,45 0,25 0,25 0,25 0,35 0,15 0,15 0,35 0,25 0,25
2. Конкурентоспроможність            
- якість - частка ринку - загальні витрати - ефективність реклами 0,6 0,05 0,2 0,15 0,35 0,2 0,25 0,2 0,25 0,4 0,15 0,2

 

 

Задача 132

 

 

До складу бізнес-портфелю фірми входять три стратегічні господарські підрозділи (СГП) – А, В, С. За наступними даними побудувати матрицю Мак-Кінзі. Охарактеризувати ринкові позиції СГП.

 

Показники Коеф-т важливості Ранг показника, бал.
А В С А В С
1. Привабливість галузі            
- темп росту ринку - рівень конкуренції - рентабельність - рівень ризику 0,2 0,3 0,25 0,25 0,25 0,25 0,35 0,15 0,15 0,35 0,25 0,25
2. Конкурентоспроможність            
- якість - частка ринку - загальні витрати - ефективність реклами 0,3 0,25 0,1 0,35 0,55 0,1 0,15 0,2 0,25 0,4 0,15 0,2

 

 

Задача 133

 

 

До складу бізнес-портфелю фірми входять три стратегічні господарські підрозділи (СГП) – А, В, С. За наступними даними побудувати матрицю Мак-Кінзі. Охарактеризувати ринкові позиції СГП.

 

Показники Коеф-т важливості Ранг показника, бал.
А В С А В С
1. Привабливість галузі            
- темп росту ринку - рівень конкуренції - рентабельність - рівень ризику 0,25 0,25 0,3 0,3 0,35 0,15 0,25 0,25 0,2 0,2 0,5 0,1
2. Конкурентоспроможність            
- якість - частка ринку - загальні витрати - ефективність реклами 0,05 0,05 0,4 0,5 0,15 0,1 0,35 0,4 0,1 0,2 0,45 0,25

 

Задача 134

 

 

До складу бізнес-портфелю фірми входять три стратегічні господарські підрозділи (СГП) – А, В, С. За наступними даними побудувати матрицю Мак-Кінзі. Охарактеризувати ринкові позиції СГП.

 

Показники Коеф-т важливості Ранг показника, бал.
А В С А В С
1. Привабливість галузі            
- темп росту ринку - рівень конкуренції - рентабельність - рівень ризику 0,15 0,35 0,2 0,3 0,1 0,15 0,45 0,3 0,15 0,35 0,25 0,25
2. Конкурентоспроможність            
- якість - частка ринку - загальні витрати - ефективність реклами 0,2 0,55 0,1 0,15 0,45 0,2 0,15 0,2 0,25 0,4 0,15 0,2

 


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. Задача 1




Переглядів: 656

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 112 | Обработка таблиц

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.