МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Задача 113
На підставі нижче наведених даних визначте абсолютну і відносну зміну загальних витрат на рекламні заходи, а також розрахуйте, скільки буде потрібно коштів для збільшення числа клієнтів на 2000 осіб за допомогою телереклами і реклами в пресі за умов збереження структури звітного періоду.
Задача 114 Оптово-роздрібна фірма “Альянс” продає фарфорові столові комплекти. Річний попит – 12000 комплектів, ціна одного комплекта – 100 у. од. Витрати на організацію замовлення складають 540 у. од., витрати на зберігання одиниці продукції дорівнють 4 % від її вартості. Визначити: 1) Оптимальну кількість комплектуючого виробу, який закуповується; 2) Оптимальну кількість замовлень; 3) Оптимальні змінні витрати на зберігання запасів; 4) Різницю між змінними витратами за оптимальним варіантом й випадком, коли закупівля всієї партії здійснюється в перший день місяця. Зробити висновки.
Задача 115 Оптово-роздрібна фірма “Альянс” продає фарфорові столові комплекти. Річний попит – 15000 комплектів, ціна одного комплекта – 120 у. од. Витрати на організацію замовлення складають 400 у. од., витрати на зберігання одиниці продукції дорівнють 5 % від її вартості. Визначити: 1) Оптимальну кількість комплектуючого виробу, який закуповується; 2) Оптимальну кількість замовлень; 3) Оптимальні змінні витрати на зберігання запасів; 4) Різницю між змінними витратами за оптимальним варіантом й випадком, коли закупівля всієї партії здійснюється в перший день місяця. Зробити висновки. Задача 116 Оптово-роздрібна фірма “Альянс” продає фарфорові столові комплекти. Річний попит – 20000 комплектів, ціна одного комплекта – 150 у. од. Витрати на організацію замовлення складають 300 у. од., витрати на зберігання одиниці продукції дорівнють 6 % від її вартості. Визначити: 1) Оптимальну кількість комплектуючого виробу, який закуповується; 2) Оптимальну кількість замовлень; 3) Оптимальні змінні витрати на зберігання запасів; 4) Різницю між змінними витратами за оптимальним варіантом й випадком, коли закупівля всієї партії здійснюється в перший день місяця. Зробити висновки. Задача 117 Оптово-роздрібна фірма “Альянс” продає фарфорові столові комплекти. Річний попит – 18000 комплектів, ціна одного комплекта – 200 у. од. Витрати на організацію замовлення складають 250 у. од., витрати на зберігання одиниці продукції дорівнють 5 % від її вартості. Визначити: 1) Оптимальну кількість комплектуючого виробу, який закуповується; 2) Оптимальну кількість замовлень; 3) Оптимальні змінні витрати на зберігання запасів; 4) Різницю між змінними витратами за оптимальним варіантом й випадком, коли закупівля всієї партії здійснюється в перший день місяця. Зробити висновки. Задача 118 Оптово-роздрібна фірма “Альянс” продає фарфорові столові комплекти. Річний попит – 25000 комплектів, ціна одного комплекта – 180 у. од. Витрати на організацію замовлення складають 600 у. од., витрати на зберігання одиниці продукції дорівнють 4 % від її вартості. Визначити: 1) Оптимальну кількість комплектуючого виробу, який закуповується; 2) Оптимальну кількість замовлень; 3) Оптимальні змінні витрати на зберігання запасів; 4) Різницю між змінними витратами за оптимальним варіантом й випадком, коли закупівля всієї партії здійснюється в перший день місяця. Зробити висновки. Задача 119 Оптово-роздрібна фірма “Альянс” продає фарфорові столові комплекти. Річний попит – 30000 комплектів, ціна одного комплекта – 140 у. од. Витрати на організацію замовлення складають 640 у. од., витрати на зберігання одиниці продукції дорівнють 5 % від її вартості. Визначити: 1) Оптимальну кількість комплектуючого виробу, який закуповується; 2) Оптимальну кількість замовлень; 3) Оптимальні змінні витрати на зберігання запасів; 4) Різницю між змінними витратами за оптимальним варіантом й випадком, коли закупівля всієї партії здійснюється в перший день місяця. Зробити висновки. Задача 120 Оптово-роздрібна фірма “Альянс” продає фарфорові столові комплекти. Річний попит – 40000 комплектів, ціна одного комплекта – 2200 у. од. Витрати на організацію замовлення складають 450 у. од., витрати на зберігання одиниці продукції дорівнють 5 % від її вартості. Визначити: 1) Оптимальну кількість комплектуючого виробу, який закуповується; 2) Оптимальну кількість замовлень; 3) Оптимальні змінні витрати на зберігання запасів; 4) Різницю між змінними витратами за оптимальним варіантом й випадком, коли закупівля всієї партії здійснюється в перший день місяця. Зробити висновки. Задача 121
До складу бізнес-портфелю фірми входять три стратегічні господарські підрозділи (СГП) – А, В, С. За наступними даними побудувати матрицю Бостонської консалтингової групи. Охарактеризувати ринкові позиції СГП та сформулювати маркетингові стратегії фірми.
Задача 122
До складу бізнес-портфелю фірми входять три стратегічні господарські підрозділи (СГП) – А, В, С. За наступними даними побудувати матрицю Бостонської консалтингової групи. Охарактеризувати ринкові позиції СГП та сформулювати маркетингові стратегії фірми.
Задача 123
До складу бізнес-портфелю фірми входять три стратегічні господарські підрозділи (СГП) – А, В, С. За наступними даними побудувати матрицю Бостонської консалтингової групи. Охарактеризувати ринкові позиції СГП та сформулювати маркетингові стратегії фірми.
Задача 124
До складу бізнес-портфелю фірми входять три стратегічні господарські підрозділи (СГП) – А, В, С. За наступними даними побудувати матрицю Бостонської консалтингової групи. Охарактеризувати ринкові позиції СГП та сформулювати маркетингові стратегії фірми.
Задача 125
До складу бізнес-портфелю фірми входять три стратегічні господарські підрозділи (СГП) – А, В, С. За наступними даними побудувати матрицю Бостонської консалтингової групи. Охарактеризувати ринкові позиції СГП та сформулювати маркетингові стратегії фірми.
Задача 126
До складу бізнес-портфелю фірми входять три стратегічні господарські підрозділи (СГП) – А, В, С. За наступними даними побудувати матрицю Бостонської консалтингової групи. Охарактеризувати ринкові позиції СГП та сформулювати маркетингові стратегії фірми.
Задача 127
До складу бізнес-портфелю фірми входять три стратегічні господарські підрозділи (СГП) – А, В, С. За наступними даними побудувати матрицю Бостонської консалтингової групи. Охарактеризувати ринкові позиції СГП та сформулювати маркетингові стратегії фірми.
Задача 128
До складу бізнес-портфелю фірми входять три стратегічні господарські підрозділи (СГП) – А, В, С. За наступними даними побудувати матрицю Мак-Кінзі. Охарактеризувати ринкові позиції СГП.
Задача 129
До складу бізнес-портфелю фірми входять три стратегічні господарські підрозділи (СГП) – А, В, С. За наступними даними побудувати матрицю Мак-Кінзі. Охарактеризувати ринкові позиції СГП.
Задача 130
До складу бізнес-портфелю фірми входять три стратегічні господарські підрозділи (СГП) – А, В, С. За наступними даними побудувати матрицю Мак-Кінзі. Охарактеризувати ринкові позиції СГП.
Задача 131
До складу бізнес-портфелю фірми входять три стратегічні господарські підрозділи (СГП) – А, В, С. За наступними даними побудувати матрицю Мак-Кінзі. Охарактеризувати ринкові позиції СГП.
Задача 132
До складу бізнес-портфелю фірми входять три стратегічні господарські підрозділи (СГП) – А, В, С. За наступними даними побудувати матрицю Мак-Кінзі. Охарактеризувати ринкові позиції СГП.
Задача 133
До складу бізнес-портфелю фірми входять три стратегічні господарські підрозділи (СГП) – А, В, С. За наступними даними побудувати матрицю Мак-Кінзі. Охарактеризувати ринкові позиції СГП.
Задача 134
До складу бізнес-портфелю фірми входять три стратегічні господарські підрозділи (СГП) – А, В, С. За наступними даними побудувати матрицю Мак-Кінзі. Охарактеризувати ринкові позиції СГП.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|