МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ТЕМА № 9: Українська драматургія і театр в останній третині 19 століття.ЛІТЕРАТУРА КЛЮЧОВІ ПОНЯТТЯ: реалізм. ПЛАН ТЕМА № 8: Творчість Панаса Мирного. 1. Короткі біографічні відомості. 2. Риси реалізму як типу творчості. Реалізм у творчості Панаса Мирного. 3. Рання творчість Панаса Мирного. Доля людини у ранніх оповіданнях “Лихий попутав”, “П’яниця”. Продовження традицій української прози. 4. Проблеми пореформеного села у романі “Хіба ревуть воли, як ясла повні?”. Особливості поетики і жанрова специфіка твору. 5. Психологізм у трактуванні теми деградації людини у романі “Повія” Панаса Мирного. 1. Єфремов С. Історія українського письменства. – К.: Феміна, 1995. – 688 с. 2. Історія української літератури. ХІХ століття: Кн. 3 / За ред. М.Т. Яценка. – К.: Либідь, 1997. – 432 с. 3. Історія української літератури. ХІХ ст. (70-90-ті роки): У 2 кн.: Підручник / О.Д. Гнідан, Л.С. Дем’янівська та ін. / Заг. ред. С.С. Гнідан. – К.: Вища школа, 2003. – Кн. 1. – 575 с. 4. Історія української літератури. ХІХ століття: У 2 кн. Кн. 2: Підручник / За ред. акад. М.Г. Жулинського. – К.: Либідь, 2005. – 712 с. 5. Кононенко П.П. та ін. Українська література: Підручник. – К.: Вища школа, 1993. – 488 с. 6. Черкаський В.М. Художній світ Панаса Мирного. – К.: Дніпро, 1989. – 351 с. 7. Пивоваров М.П. Панас Мирний: Життєвий і творчий шлях. – К.: Дніпро, 1965. – 323 с. 8. Сиваченко М. Є. Історія створення роману „Хіба ревуть воли, як ясла повні?” Панаса Мирного та Івана Білика: (З творчої лабораторії Панаса Мирного та Івана Білика). – К.: Держлітвидав, 1957. – 323 с. 9. Ільницький М. Конфлікт між козацьким і селянським світоглядом у романі “Хіба ревуть воли, як ясла повні?” // Слово і час. – 1990. – № 4. – С. 50-56. 10. Шевченко З. Панас Мирний: спроба сучасного прочитання життєвого і творчого шляху письменника // Дивослово. – 2001. – № 12. – С. 45-48.
Питання для самостійного вивчення 1. Драматургія Панаса Мирного. ПЛАН 1. Становлення професійного українського театру в європейському контексті. 2. Історичні умови. Аматорський театр. 3. Український професійний театр (“театр корифеїв”). 4. Загальні риси української драматургії останньої третини 19 століття. КЛЮЧОВІ ПОНЯТТЯ: побутовий етнографізм, соціальна драма. ЛІТЕРАТУРА 1. Історія української літератури другої половини ХІХ століття / за ред. Поважної В.М. – К.: Вища школа, 1986. – 432 с. 2. Івашків В. М. Українська романтична драма 30-80-х років ХІХ ст. – К.: Наукова думка, 1990. – 144 с. 3. Історія української літератури. ХІХ ст. (70-90-ті роки): У 2 кн.: Підручник / О.Д. Гнідан, Л.С. Дем’янівська та ін. / Заг. ред. С.С. Гнідан. – К.: Вища школа, 2003. – Кн. 1. – 575 с. 4. Історія української літератури. ХІХ століття: У 2 кн. Кн. 2: Підручник / За ред. акад. М.Г. Жулинського. – К.: Либідь, 2005. –712 с. 5. Мороз З. Західноукраїнська історична драма другої половини ХІХ ст. (нариси з історії становлення і розвитку) // Мороз З. Від шкільної драми до комедії: Дослідження. П'єси. – К.: ПЦ "Фоліант", 2004. – С. 61-168. 6. Мороз Л. Деякі особливості трагедії в українській драматургії другої половини ХІХ ст. (фольклорна традиція і жанр) // Розвиток жанрів в українській літературі ХІХ – початку ХХ ст. – К.: 1986.
Читайте також:
|
||||||||
|