МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Який внесок кількісної школи менеджменту?а.виникає можливість швидкої обробки інформації, комп’ютерне моделювання; б.фактично започатковує науку менеджмент; в.враховує соціальні та психологічні фактори в управлінні; г.формує функції, принципи та визначення менеджменту. 6. Фахівці в галузі менеджменту вважають, що управління завдячує своєму виникненню: а.появі перших організацій; б.появі грошей; в.спеціалізації праці; г.створенню писемності. Як перекладається з англійської мови термін “менеджмент”? а.управляти, систематизовувати, впорядковувати; б.управляти, вести справу, розпоряджатися, приймати рішення; в.управляти, керувати, стояти на чолі, завідувати; г.управляти, розподіляти, організовувати і адмініструвати. 8. В залежності від рівнів управління виділяють менеджерів: а.інституційного, управлінського, технічного рівнів; б.системного, об’єктивного, процесного рівнів; в.функціонального, лінійного, зв’язкового рівнів; г.забезпечуючого, впроваджуючого, елементного рівнів. 9. Вербальні комунікації, це такі, які: а.передаються з допомогою слів; б.охоплюють всі безсловесні методи передачі інформації; в.є набором зайвої інформації, що циркулює в організації; г.забезпечують комунікаційний процес між керівником та підлеглим. 10. Основною метою комунікації є: а.передача інформації від відправника до одержувача; б.забезпечення управлінського процесу; в.забезпечення розуміння інформації; г.прийняття управлінських рішень.
ІІ. СФОРМУЙТЕ АСОЦІАТИВНІ РЯДИ ІЗ НАВЕДЕНИХ ПОНЯТЬ (ПРІЗВИЩ, ХАРАКТЕРИСТИК): Жорстке одноособове керівництво, надмірна централізація влади, свідоме обмеження контактів із підлеглими, не визнання заперечень, активне делегування повноважень, справедлива оцінка зусиль працівників, інформування підлеглих про стан справ в організації, прислухання до критики, відсутність розмаху діяльності, безініціативність, часте потрапляння під вплив підлеглих, непередбачуваність у діях. а. ……………………………………………………………………, ………………………………………………………………………, ………………………………………………………………………, ………………………………………………………………………; б. ……………………………………………………………………, ………………………………………………………………………, ………………………………………………………………………, ………………………………………………………………………; в. ……………………………………………………………………, ………………………………………………………………………, ………………………………………………………………………, ………………………………………………………………………. ІІІ. ДАЙТЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯМ: 1. Потреба – 2. Управлінський цикл – 3. Аналогові комунікації – ВАРІАНТ 21 Виконання КПІЗ – на протязі семестру. Здача виконаного завдання до «___»______2014 р. Читайте також:
|
||||||||
|