Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Які конфлікти ведуть до прогресивних змін в організації?

а.конструктивні;

б.руйнівні;

в.деструктивні;

г.руйнівні і конструктивні.

4. Конфлікт в менеджменті – це:

а.зіткнення інтересів двох сторін;

б.несправедливий розподіл ресурсів;

в.суперечка між сторонніми людьми;

г.вияснення відносин між людьми.

5. Група – це:

а.сукупність людей. які не взаємодіють між собою;

б.двоє або більше людей, які взаємодіють між собою так, що кожна із них впливає на іншу і одночасно перебуває під впливом інших людей;

в.така сукупність, яка виникає спонтанно, має певну структуру, мету і технологію взаємодії;

г.об’єднання людей в окремі категорії відповідно до посадових обов’язків.

6. Прийнято виділяти два класи груп:

а.внутрішні і зовнішні;

б.соціальні та економічні;

в.комітети і гуртки;

г.формальні і неформальні.

7. Формальні групи – це:

а.такі, створення та функціонування, яких не передбачено організаційною структурою;

б.такі, в обов’язки яких входить вирішення тимчасово важливих питань;

в.такі, які створюються тимчасово і розпускаються після виконання своєї функції;

г.такі, які створюються за наказом керівництва для виконання конкретних виробничих управлінських функцій.

8. Неформальні групи – це:

а.такі, створення та функціонування, яких не передбачено організаційною структурою;

б.такі, в обов’язки яких входить вирішення тимчасово важливих питань;

в.такі, які створюються тимчасово і розпускаються після виконання своєї функції;

г.такі, які створюються за наказом керівництва для виконання конкретних виробничих управлінських функцій.

9. Існує три типи формальних груп:

а.робочі, неробочі та функціональні;

б.групи керівників, виробничі групи, комітети;

в.групи керівників вищого, нижчого та середнього рівнів управління;

г.прості, складні та тимчасові.

10. Комітети – це:

а.особливі види груп, які тимчасово створюються для вирішення конкретного завдання чи групи завдань;

б.постійно діючі групи, метою яких є забезпечення безперебійного функціонування організації;

в.організаційні одиниці, які повинні забезпечувати взаємозв’язок між рівнями і ланками управління;

г.групи, що складаються з осіб, які разом працюють над одним завданням.

 

ІІ. ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ НА ВІДТВОРЕННЯ ПРАВИЛЬНОЇ ПОСЛІДОВНОСТІ (КОМБІНАЦІЇ)

Процес формування нового колективу проходить наступні етапи (вкажіть правильну послідовність):

а. етап нормалізації;

б.етап повної єдності;

в. етап формування;

г.етап притирання.

 

ІІІ. ДАЙТЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯМ:

1. Група –

2. Вплив –

3. Бізнес-план –

 


Читайте також:

  1. Виділяють кілька рівнів подружніх взаємин, на яких можуть відбуватися конфлікти.
  2. ВИКОРИСТАННЯ ОПЕРАТИВНИМИ ПІДРОЗДІЛАМИ ЗНАНЬ ПРО КОНФЛІКТИ В ЗЛОЧИННОМУ СЕРЕДОВИЩІ
  3. Гендерні конфлікти і їх подолання
  4. Економічні конфлікти
  5. Етнічні конфлікти в Тропічній та Південній Африці.
  6. Етнополітичні конфлікти в сучасному світі
  7. Етнополітичні конфлікти.
  8. Етнорелігійні конфлікти 1947-1949 років.
  9. За спрямованістю впливу виділяють вертикальні й горизонтальні конфлікти.
  10. Збройні конфлікти в Західній Африці.
  11. Існує кілька принципів, за якими конфлікти розподіляють на окремі типи.
  12. Колективний суб'єкт трудової діяльності. Професійні конфлікти




Переглядів: 2487

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ПЕРЕДМОВА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.