МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Які конфлікти ведуть до прогресивних змін в організації?а.конструктивні; б.руйнівні; в.деструктивні; г.руйнівні і конструктивні. 4. Конфлікт в менеджменті – це: а.зіткнення інтересів двох сторін; б.несправедливий розподіл ресурсів; в.суперечка між сторонніми людьми; г.вияснення відносин між людьми. 5. Група – це: а.сукупність людей. які не взаємодіють між собою; б.двоє або більше людей, які взаємодіють між собою так, що кожна із них впливає на іншу і одночасно перебуває під впливом інших людей; в.така сукупність, яка виникає спонтанно, має певну структуру, мету і технологію взаємодії; г.об’єднання людей в окремі категорії відповідно до посадових обов’язків. 6. Прийнято виділяти два класи груп: а.внутрішні і зовнішні; б.соціальні та економічні; в.комітети і гуртки; г.формальні і неформальні. 7. Формальні групи – це: а.такі, створення та функціонування, яких не передбачено організаційною структурою; б.такі, в обов’язки яких входить вирішення тимчасово важливих питань; в.такі, які створюються тимчасово і розпускаються після виконання своєї функції; г.такі, які створюються за наказом керівництва для виконання конкретних виробничих управлінських функцій. 8. Неформальні групи – це: а.такі, створення та функціонування, яких не передбачено організаційною структурою; б.такі, в обов’язки яких входить вирішення тимчасово важливих питань; в.такі, які створюються тимчасово і розпускаються після виконання своєї функції; г.такі, які створюються за наказом керівництва для виконання конкретних виробничих управлінських функцій. 9. Існує три типи формальних груп: а.робочі, неробочі та функціональні; б.групи керівників, виробничі групи, комітети; в.групи керівників вищого, нижчого та середнього рівнів управління; г.прості, складні та тимчасові. 10. Комітети – це: а.особливі види груп, які тимчасово створюються для вирішення конкретного завдання чи групи завдань; б.постійно діючі групи, метою яких є забезпечення безперебійного функціонування організації; в.організаційні одиниці, які повинні забезпечувати взаємозв’язок між рівнями і ланками управління; г.групи, що складаються з осіб, які разом працюють над одним завданням.
ІІ. ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ НА ВІДТВОРЕННЯ ПРАВИЛЬНОЇ ПОСЛІДОВНОСТІ (КОМБІНАЦІЇ) Процес формування нового колективу проходить наступні етапи (вкажіть правильну послідовність): а. етап нормалізації; б.етап повної єдності; в. етап формування; г.етап притирання.
ІІІ. ДАЙТЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯМ: 1. Група – 2. Вплив – 3. Бізнес-план –
Читайте також:
|
||||||||
|