Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПЕРЕДМОВА

ЗМІСТ

ПЕРЕДМОВА.. 4

1. ЗМІСТ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ.. 5

2. ЛЕКЦІЙНИЙ КУРС.. 10

Тема 1. МАКРОЕКОНОМІКА ЯК НАУКА. 10

Тема 2: МАКРОЕКОНОМІЧНІ ПОКАЗНИКИ В СИСТЕМІ НАЦІОНАЛЬНИХ РАХУНКІВ. 12

Тема 3. МАКРОЕКОНОМІЧНА НЕСТАБІЛЬНІСТЬ. 15

Тема 4. СУКУПНИЙ ПОПИТ І СУКУПНА ПРОПОЗИЦІЯ.. 17

Тема 5. СПОЖИВАННЯ, ЗАОЩАДЖЕННЯ ТА ІНВЕСТИЦІЇ 19

Тема 6. СУКУПНІ ВИДАТКИ І ВВП.. 21

Тема 7. ДЕРЖАВА В СИСТЕМІ МАКРОЕКОНОМІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ 23

Тема 8. ФІСКАЛЬНА ПОЛІТИКА. 24

Тема 9. ГРОШОВИЙ РИНОК І МОНЕТАРНА ПОЛІТИКА. 27

Тема 10. МЕХАНІЗМ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 29

Тема 11. РИНОК ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНА ПОЛІТИКА. 32

Тема 12. ЕКОНОМІЧНЕ ЗРОСТАННЯ.. 34

3. КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ.. 36

3.1. Перелік питань до іспиту. 37

4. ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ СЛОВНИК.. 40

Рекомендована література.. 49

 


ПЕРЕДМОВА

Макроекономіка – частина аналітичної економії, що досліджує еконо-міку держави як ціле, використовуючи такі основні агрегати, як домогос-подарства, фірми і державний сектор, а також сумарні показники економіки.

Існуюче фундаментальне протиріччя між безмежними потребами суспільства і тими обмеженими виробничими ресурсами, якими воно володіє, неможливо подолати. Але суспільство може впливати на ступінь невідповідності між потребами і ресурсами, домагатися підви-щення рівня задоволення потреб при наявних ресурсах. Досягти цього можна постійно підвищуючи ефективність функціонування національної економіки. Як? Відповісти на це питання на теоретичному рівні й прагне макроекономіка.

Предметом дисципліни є механізм функціонування національної економіки на основі поєднання ринкового саморегулювання та державного впливу на економічні процеси.

Мета вивчення дисципліни: формування системи знань про механізми функціонування національної економіки на підставі сучасних макроекономічних теорій, обґрунтованих світовою і вітчизняною наукою, та досвід макроекономічної практики.

Завдання дисципліни включають: вивчення теорії макроекономічної науки, розкриття її об’єкта, предмета і методу, висвітлення основних макро-економічних показників та індикаторів макроекономічного розвитку; роз-гляд базових моделей рівноваги; розкриття механізму складових макроеконо-мічної політики: фіскальної, монетарної, зовнішньоекономічної, соціальної.

В результаті вивчення дисципліни студенти повинні знати: сутність національної економіки, особливості макроекономічного аналізу, пробле-ми суспільства, які досліджує макроекономіка, сутність основних макро-економічних моделей рівноваги на товарному (AD-AS) та грошовому (IS-LM) ринках, основи фіскальної та монетарної політики, теорію взаємодії національної і світової економіки; а також вміти: розраховувати основні показники розвитку національної економіки, визначати рівні безробіття та інфляції, вимірювати схильність суспільства до споживання і заощаджен-ня, розраховувати вплив ефекту мультиплікації на узагальнюючий по-казник від змінювання складових елементів, обґрунтовувати рішення щодо застосування інструментарію державного впливу в умовах макроекономіч-ної нестабільності, оцінювати наслідки втручання держави у ринкові процеси.

Дисципліна вивчається протягом одного семестру. Основними формами організації навчального процесу є: аудиторі заняття, самостійна робота студентів і контрольні заходи.

Оцінювання знань студентів з дисципліни “Макроекономіка” здійснюється на основі результатів поточного та підсумкового контролю знань. Підсумковий контроль знань студентів з дисципліни “Макроекономіка ” здійснюється у формі іспиту.



Читайте також:

  1. І.Передмова
  2. Передмова
  3. ПЕРЕДМОВА
  4. ПЕРЕДМОВА
  5. ПЕРЕДМОВА
  6. ПЕРЕДМОВА
  7. ПЕРЕДМОВА
  8. ПЕРЕДМОВА
  9. Передмова
  10. ПЕРЕДМОВА
  11. ПЕРЕДМОВА
  12. ПЕРЕДМОВА




Переглядів: 304

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Які конфлікти ведуть до прогресивних змін в організації? | ЗМІСТ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.