Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗМІСТ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Тема 1. Макроекономіка як наука

Макроекономіка і фундаментальне протиріччя суспільства. Предмет і завдання макроекономіки. Головні проблеми. Короткостроковий і довгостроковий періоди функціонування національної економіки.

Методологічні аспекти макроекономічного аналізу. Методи пізнання економічних явищ і процесів. Агрегування як передумова макроаналізу. Використання моделей в макроекономіці. Функціональний аналіз.

Макроекономіка і в системі економічних наук. Макро- та мікро рівні аналізу економічної поведінки.

 

Тема 2. Макроекономічні показники в системі національних рахунків

Національна економіка: сутність, ознаки і суб’єкти. Цілі функціонування національної економіки. Структура національної економіки.

Вимірювання національного виробництва і значення макроекономічних показників. Система національних рахунків (СНР): методологічні принципи побудови і історія становлення. Інституційна одиниця.

Загальні і кінцеві результати функціонування національної економіки. Валовий національний продукт (ВНП): натурально-речова форма і грошовий вимір. Виключення подвійного рахунку; проміжні і кінцеві продукти; додана вартість.

Методи розрахунку ВНП: потік товарів і потік доходів. Валовий внутрішній продукт (ВВП); чистий національний продукт (ЧНП); національний дохід (НД); особистий і після податковий дохід.

Номінальний і реальний ВНП. Вимірювання рівня цін. Індекс споживчих цін.

ВНП і суспільний добробут. Рівень життя. Кількісні і якісні показники рівня життя.

Тема 3. Макроекономічна нестабільність

Діловий цикл. Фази економічного циклу. Причини економічних коливань. Нециклічні коливання. Теорії економічних циклів. Тривалість і види економічних циклів: короткі (грошові), середні (промислові), будівельні (цикли Кузнеца), довгі хвилі в економіці (цикли Кондратьєва). Механізм економічного циклу: принцип акселерації.

Зайнятість населення і безробіття. Види безробіття. Повна зайнятість і природній рівень безробіття. Рівень безробіття і рівень зайнятості. Економічні втрати від безробіття. ВВП-розрив і закон Оукена. Неекономічні наслідки безробіття.

Сутність інфляції. Вимірювання інфляції. Типи інфляції: інфляція попиту, інфляція пропозиції. Види інфляції: відкрита і подавлена інфляція; помірна (повзуча), галопуюча інфляція, гіперінфляція. Дефляція. Неочікувана інфляція. Інфляційні очікування. Перерозподільні наслідки інфляції.

Інфляція, безробіття і крива Філіпса. Стагфляція.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності
  8. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  9. III. Мотивація навчальної діяльності
  10. III. Мотивація навчальної діяльності
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 233

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПЕРЕДМОВА | Тема 4. Сукупний попит і сукупна пропозиція

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.