Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Додавання і віднімання багатоцифрових чисел

Четвертий клас

Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел виконується так само, як письмове додавання і віднімання трицифрових чисел. Особливої уваги вимагає пояснення виконання дій виду 7998 + 5, 3000–25.

Коментар 4. Повний. Дається вчителем для повного розуміння процесу виконання дії віднімання в одному із найскладніших випадків.

3000

25

У розряді одиниць у зменшуваному 0 одиниць, тому 5 одиниць відняти не можемо. Позичити можемо аж у розряді одиниць тисяч. Але одної тисячі для одиниць забагато. Тому 1 тисячу розбиваємо на 10 сотень. 9 сотень залишаємо у розряді сотень, а одну сотню розбиваємо на 10 десятків. 9 десятків лишаємо у розряді десятків, а один десяток розбиваємо на 10 одиниць. А тепер послідовно виконуємо дію віднімання, починаючи з розряду одиниць. Від 10 віднімаємо 5, отримуємо 5; від 9 віднімаємо 2, отримуємо 7; далі зносимо одиниці кожного розряду, що лишилися, тобто 9 і 2, у результат. Різниця чисел 3000 і 25 дорівнює 2975.

 

 


Читайте також:

  1. II. Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа.
  2. N – чисельність популяції
  3. Автододавання та автообчислення.
  4. Аксіома неперервності дійсних чисел
  5. Аксіоми додавання і множення
  6. Алгоритм додавання цілих невід’ємних чисел
  7. Алгоритми переведення чисел з однієї позиційної системи числення в іншу
  8. Аналіз чисельності, складу і руху персоналу
  9. Введення чисел.
  10. Верхня і нижня грані дійсних чисел
  11. Визначення добутку двох цілих невід’ємних чисел як числа елементів декартового добутку двох скінченних множин
  12. Визначення добутку на множині цілих невід’ємних чисел, його існування та єдиність. Операція множення та її основні властивості (закони).




Переглядів: 1079

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ознайомлення з письмовим додаванням і відніманням. Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел | Перевірка правильності виконання дій додавання і віднімання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.