Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Приклади оформлення задач до розділу

Задача 1.Підкидають двічі гральний кубик. Нехай Аі = {випаде і очок при першому підкиданні} Ві = {випаде і очок при другому підкиданні } Виразити через Аі і Ві такі події:

А = {обидва рази випаде парна кількість очок},

В = {сума очок при двох підкиданнях дорівнює 6},

С = { сума очок при двох підкиданнях більше 8},

D = {обидва рази випаде однакова кількість очок}.

Відповідь.А = ;

В=А1В5+ А2В4+ А3В3+ А4В2+ А5В1;

С= А3В6+ А4В5+ А4В6+ А5В4+ А5В5+ А5В6+ А6В3+ А6В4+ А6В5+ А6В6;

D= А1В1+ А2В2+ А3В3+ А4В4+ А5В5+ А6В6;

Задача 2.Студент на екзамені відповідає на білет, у якому три питання. Нехай Аі = {студент відповів на і-те питання}. Виразити через Аі такі події:

А ={Студент відповів принаймні на два питання },

В ={Студент не відповів на жодне питання },

С ={студент відповів тільки на одне питання }.

Відповідь.А = ; В= ;

С= .

Задача 3.Підкидають три монети. Для даного випробування за­писати простір елементарних подій і розкласти на елементарні такі події:

А = {на двох монетах випаде «аверс»},

В = {на жодній монеті не випаде «реверс»},

С = {хоча б на одній монеті випаде «реверс»}.

Відповідь. Ω = {(А, А, А); (А, А, Р); (А, Р, А); (А, Р, Р); (Р, А, А); (Р, А, Р);(Р, Р, А); (Р, Р, Р)}, А = {(А, А, Р); (А, Р, А); (Р, А, А)}; В = {(А, А, А)}; С = {(А, А, Р); (А, Р, А); (А, Р, Р); (Р, А, А); (Р, А, Р); (Р, Р, А); (Р, Р, Р)}.

Задача 4.Стрілець виконує чотири постріли в мішень. Нехай подія Аі = {влучення в мішень при і-му пострілі}. Виразити через Аі такі події:

А = {три влучення },

В = {хоча б один промах },

С = {не більше одного влучення },

D = {хоча б одне влучення}.

Відповідь.А = ; В = ;

С = ; D = .

Задача 5.Підкидають чотири рази монету. Розкласти на елементарні такі події:

А = { на двох монетах випаде «аверс»}

В = {випаде не більше одного «реверса» }

Відповідь.А = {(А, А, Р, Р); (А, Р, А, Р); (А, Р, Р, А); (Р, А, А, Р); (Р, А, Р, А); (Р, Р, А, А)}, В = {(А, А, А, А); (А, А, А, Р);(А, А, Р, А); (А, Р, А, А);(Р, А, А, А)}.


Читайте також:

  1. I. Застосування похідної та інтеграла до роз’язування задач елементарної математики.
  2. IV. Оформлення скарги
  3. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  4. А) Задачі, що розкривають зміст дій
  5. АВТОМАТИЗАЦІЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАДАЧ З ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ТА НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ
  6. Активи, що реалізуються повільно (А3) – це статті 2-го розділу активу балансу, які включають запаси та інші оборотні активи (рядки 100 до 140 включно, а також рядок 250).
  7. Алгоритм розв’язання задачі
  8. Алгоритм розв’язання задачі
  9. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  10. Алгоритм розв’язування задачі
  11. Алгоритм розв’язування задачі
  12. Алгоритм розв’язування задачі




Переглядів: 783

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Операції над подіями | Криті вагони

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.