МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Задача №6
Задача№6 (варіанти 1, 5, 9, 13, 17, 21, 25, 2, 6, 10, 14, 18, 22, 26, 30) Визначити: 1) індивідуальні індекси собівартості продукції по кожному підприємству; 2) узагальнюючі індекси середньої собівартості однорідної продукції по трьох підприємствах; 3) зміни загальної суми витрат на виробництво за рахунок: а) зміни середньої собівартості по трьох підприємствах; б) зміни обсягу виробництва; в) структурних зрушень у загальному випуску продукції.
Задача №6 (варіанти 3, 7, 11, 15, 19, 23, 27, 4, 8, 12, 16, 20, 24, 28, 29). Визначити: 1) індивідуальні індекси ціни реалізації продукції по кожному підприємству; 2) узагальнюючі індекси середньої ціни однорідної продукції по трьох підприємствах; 3) зміни вартості реалізації продукції за рахунок: а) зміни середньої ціни одиниці продукції по трьох підприємствах; б) зміни фізичного обсягу реалізації продукції; в) структурних зрушень у загальному фізичному обсязі реалізації продукції. Табл.2.6
Варіанти задач №5,№6 для студентів.
Табл. 2.7 Варіанти задач №5,№6 для студентів.
Продовження таблиці 2.7
Табл.2.8,
Варіанти задач №5,№6 для студентів для студентів
Продовження таблиці2.8
Табл..2.9
Варіанти задач №5,№6 для студентів,
Студент обов’язково повинен змінювати вихідні дані задач №5, №6 додаванням до фізичного обсягу виробленої або реалізованої продукція кожного виду підприємства числа, що складає в записі три останні цифри номера залікової книжки студента
Задача №7
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|