МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||
Загальні методичні вказівкиЗміст
ВСТУП
Метою дисципліни «Архітектура та проектування програмного забезпечення» є навчити студента володіти сучасними методами і засобами проектування програмного забезпечення, які базуються на міжнародних стандартах і використанні CASE-технології, а також формування навичок їх самостійного практичного застосування. Для цього необхідно: · дати студентам уявлення про кожен етап життєвого циклу програми від проектування, до впровадження та супроводу; · врахувати офіційно затверджені і визнані де-факто міжнародні та вітчизняні стандарти в галузі програмної інженерії і перш за все стандарт ISO 12207, на якому базуються майже всі сучасні промислові технології створення ПЗ; · розглянути особливості проектування програмного забезпечення при структурному підході; · розглянути методології структурного аналізу та проектування; · розглянути сучасний стан розвитку CASE-засобів і промислових технологій проектування ПЗ. Дана дисципліна сприяє фундаменталізації освіти, формуванню наукового світогляду і розвитку системного мислення. Знання та практичні навички, отримані в курсі, використовуються для подальшої дипломної роботи бакалавра. В результаті вивчення дисципліни студенти повинні знати: · технології розробки ПЗ; · структуру та архітектуру ПЗ; · стратегії та методи проектування ПЗ; · нотації та засоби підтримки проектування. · вміти: · вибирати потрібну для розробки модель життєвого циклу; · вибирати потрібну технологію для проектування програмного забезпечення; · проектувати архітектуру ПЗ з використанням методології структурного аналізу та проектування; · використовувати потрібні знання при виконанні проектів і випускних кваліфікаційних робіт, а також в ході наукових досліджень. мати: · навички проектування, оцінки якості і аналізу ефективності програмного забезпечення; · навички роботи з CASE-засобом Bpwim4.1. Для освоєння дисципліни будуть задіяні такі види навчальних занять: лекції, лабораторні заняття, самостійна та індивідуальна робота. Контроль і оцінювання знань буде здійснюватись як протягом семестру – шляхом поточного тестування, приймання лабораторних робіт, так і за його підсумками у вигляді екзамену. Загальні методичні вказівки
До початку виконання роботи викладач знайомить студентів з системою оцінювання знань з кожної лабораторної роботи, згідно з робочою програмою. Порядок виконання роботи: 1. Підготовка до виконання роботи (попереднє опрацювання теоретичного матеріалу за конспектом лекцій і рекомендованою літературою). 2. Виконання типового навчального завдання. 3. Захист роботи. Захист роботи: Захист лабораторної роботи полягає у: – контролі досягнення студентом мети роботи; – контролі наявності знань у студента з даної роботи. Загальні вимоги до оформлення звітів з лабораторних робіт: Звіт повинен включати: 1. Титульний аркуш. 2. Мету та завдання до лабораторної роботи. 3. Результати виконаної роботи. 4. Висновки. 5. Перелік посилань на джерела. 6. Додатки (при необхідності). Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||
|