МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Типові помилки в тексті курсової роботиУ тексті роботи слід розрізняти символи «-», «–», «―». Дефіс («-») використовується всередині слів, між першою та останньою сторінками у переліку посилань. Коротке тире («–») без пробілів з боків використовується при визначенні діапазону коливань величин («5,0–6,5 см»), при визначенні проміжку часу («червень–вересень», «2010–2013 рр.»), у деяких місцях тексту. В усіх інших випадках коротке тире відбивається пробілами з обох боків. Довге тире (скановане) («―») у наукових роботах не використовується. Слід звертати увагу на написання лапок: „__”, “__” або «__». Скановані лапки типу "___" та ″___″ при написанні роботи не використовувати. Як символ апострофа використовують «’», а не «`», «'», «´», «‘» або «″». Слід розрізняти символи «г» та «ґ». В усіх розрахунках, статистичних таблицях і діаграмах слід давати одиниці виміру. Між значенням величини та одиницею її виміру повинен стояти пробіл (12 мм, 54,2 %). Перед роздруковуванням тексту слід перевірити, щоб на початок рядка не переносились: – одиниці вимірювання, якщо значення величини знаходиться в кінці попереднього рядка; – прізвище (ініціали), якщо ініціали (прізвище) залишились на попередньому рядку (якщо імена й по батькові подаються повністю, то прізвища можна переносити); – символ «–» всередині речення, тире треба зробити останнім символом на попередньому рядку; – латинська видова назва, якщо скорочена до одного символу родова назва залишилась у кінці попереднього рядка; – граматичні закінчення порядкових числівників, написаних цифрами (2-й, 4-го та ін.). Для цього у необхідних випадках доцільно користуватись символом „нерозривний пробіл”, який викликається на клавіатурі комп’ютера одночасним натисканням «Ctrl», «Shift» та «пробіл». Якщо на останньому рядку абзацу розташовано менше 6 символів, рядок виглядає неповним. У таких випадках шрифт передостаннього рядка слід «ущільнити» на 0,1 пункта (меню Microsoft Word «Формат» → «Шрифт» → «Інтервал» → «Ущільнений»). У тексті доцільно використовувати загальноприйняті скорочення: р. – рік, рр. – роки, р-н – район, обл. – область (адміністративна). Форма скорочення слова чи словосполучення повинна бути однаковою по всій роботі. Кількісні числівники записуються цифрами, якщо вони є багатозначними, і словами, якщо вони однозначні; наприклад: десять автомобілів (не 10 автомобілів). Якщо при числівнику даються в скороченому позначенні одиниці вимірювання, то такий числівник завжди записується цифрами; наприклад: 28 кг, 5 л і т.п. Після скорочень одиниць міри, довжини, маси, обсягу крапка не ставиться. При перерахуванні однорідних величин скорочене позначення одиниці вимірювання ставиться тільки після останнього числа. Порядкові числівники пишуться словами: сьомий, двадцять п’ятий, сто сорок перший. Порядкові числівники, позначені арабськими цифрами, не мають відмінкових закінчень, якщо вони стоять після іменника, до якого відносяться, наприклад: у розділі 2, на рис. 9, у таблиці 6, і мають відмінкові закінчення, якщо вони стоять перед іменником, наприклад: 3-й раунд. Записані римськими цифрами порядкові числівники відмінкових закінчень не мають; наприклад: IV курс, XX століття (не ХХ-е століття). Кількість дрібних недоліків і помилок у тексті роботи свідчить не стільки про низький рівень грамотності студента, скільки про брак часу на редагування, що стало наслідком невірно спланованого календарного плану або невиконання останнього, тобто про неготовність роботи . Всі помилки і описки необхідно виправити. Кількість виправлень повинна бути мінімальною: на одній сторінці не більше двох виправлень від руки чорним чорнилом. Читайте також:
|
||||||||
|