МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Приблизний зміст індивідуальногоплану студента-практиканта: І. ОРГАНІЗАЦІЙНА РОБОТА а) ознайомлення з розробками в кабінеті педагогіки, психології і на кафедрі методики викладання предмету; б) інструктаж в університеті з питань організації і проведення педагогічної практики; в) знайомство зі школою, керівництвом школи, вчителями школи; г) ознайомлення зі складом класу, за яким закріплений студент; д) ознайомлення з календарним планом вчителя-предметника і з планом виховної роботи класного керівника, школи; е) ознайомлення з оформленням і веденням класного журналу, особистих справ, щоденників учнів і т.п. II. НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНА РОБОТА а) відвідування уроків вчителів-предметників (вказати теми, дату); б) проведення пробних уроків (вказати теми, дату); в) відвідування пробних уроків практикантів (вказати клас, дату); г) проведення уроків, згідно календарному плану вчителя. III. ПОЗАКЛАСНА РОБОТА ПО ПРЕДМЕТУ а) планування роботи учнів на пришкільній дослідницькій ділянці (в кабінеті, музеї і ін.); б) проведення з учнями додаткових занять ( у міру їх необхідності) протягом всієї практики і т.п; в) проведення занять гуртка, факультативу.
IV. ВИХОВНА РОБОТА а) проведення виховних годин (вказати теми, форму проведення); б) організація випуску стінгазети, рукописних журналів, літопису класу; в) організація учнів на суспільно-корисну працю (суботники і т.д.); г) культпоходи в кінотеатр (вказати назву фільму), театр, на концерт, в цирк і т.д.; д) організація екскурсій з учнями (вказати об'єкт); е) підготовка вечора (назвати тему); ж) проведення диспуту (вказати тему); з) підготовка до проведення літературно-музичної вітальні “Світ моїх захоплень”; і) організація класних батьківських зборів і т.п.; к) відвідування сімей учнів (вказати прізвище, ім'я); л) організація виставки “Цьому я навчився в сім'ї”; м) робота з активом класу, учкомом (вказати конкретно). V. ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ З ПСИХОЛОГІЇ IV курс а) вивчення особистості учня; б) складання психолого-педагогічної характеристики учня. V курс а) вивчення колективу; б) складання психолого-педагогічної характеристики колективу. VI. МЕТОДИЧНА І СУСПІЛЬНА РОБОТА а) відвідування засідань предметно-методичної комісії і засідань педагогічної ради, методичних семінарів; б) відвідування засідань батьківського комітету; в) вивчення шкільної документації і ознайомлення з матеріалами досвіду навчально-виховної роботи вчителів школи.
Читайте також:
|
||||||||
|