Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ХІД УРОКУ

1. Актуалізація опорних знань

- Що таке цитата?

- Які види цитат ви знаєте?

- Як оформляється на письмі той чи інший вид цитат?

- Які розділові знаки ставляться при прямій мові?

1. Повідомлення нового матеріалу

Одним з різновидів передачі прямої мови є діалог (полілог).

Діалог (гр. "dia"– двоє, "logos"– слово) – розмова двох.

Полілог (гр. "роli"– багато, "logos"– слово) – розмова багатьох.

На письмі діалог передається системою нового ряду, тобто кожна репліка пишеться без лапок, з великої літери і з нового ряду, а перед нею ставитися тире. Наприклад:

– От знайдибіда, авантюрист шмаркатий! Ванько! Вилазь зараз же! Бо такого втру маку – тиждень чухатимешся!

Ми лежимо в густих бур'янах, уткнувшись носами у землю, й не дихаємо.

– Вилазь, убоїще, бо гірше буде! Ти ж мене знаєш!

– Знаю, знаю, – ледь чутно зітхає мій друг і нарешті подає голос.

– Діду! – жалібно озивається він. – Ви одійдіть за хату, ми виліземо. Бо ж ви битиметесь!

Діалог може також передаватися системою лапок і писатися в одному ряду. Тоді кожна репліка береться в лапки, а між ними ставитися тире.

"Вони ще мені умови ставлять, вишкварки! Ану вилазьте!" 'Та ми ж не хотіли, ми ж хотіли метро. Таке, як у Києві." "Я вам покажу метра! Я вам такого метра дам, що..."

2. Закріплення нового матеріалу

Вправа 1. Записати текст у вигляді діалогу. Пояснити розділові знаки.

1. Лясков і досі стовбичив за спиною Яковенка.

– Тобі чого? – спитав той.

– Нудьгую, – позіхнув Лясков. – Ніколи не хотілося йти на пост, а тепер побіг би позачергово.

– Я думав – ти розумніший, – Яковенко повільно склав книжку, лягай спи... А на пост піду я.

2. – Саво, синку! – сказав тривожним шепотом. – Я йду до міста, до Михайла! Уважай на худобу.

– Що вам бог дав? Вчора не казали ви ще нічого! – відповів заспаний Сава.

– Та що з того, що не казав? Так прийшло, що мушу йти. Я боюся, що з ним сталося щось недобре!

– Та що б мало йому статися? – обізвався хлопець неохоче.

Вправа 2. Записати діалог системою лапок. Пояснити розділові знаки:

1. “У мене був собака, що чесну людину пізнає і не зачепить, а злодія відразу роздере!” – “Добрий собака!” – “Але я його продав.” – “Чому?” – “Бо вже на мене почав кидатися.”

(УНТ)

2. “А хто ваш улюблений поет?” – питала Віра. – “Не знаю. Хіба треба мати улюбленого? І неодмінно одного?” – “Ну, – Віра знов червоніла, – а людину ж собі вибираєш одну... ”

3. Перевірка засвоєних знань:

– Що являє собою діалог?

– Які системи запису діалогу ви знаєте?

– Як він (діалог) оформлюється на письмі?

4. Домашнє завдання: скласти діалог на етичну тему.

Зразок оформлення залікового виховного заходу


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  9. III. Підсумки уроку
  10. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  11. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  12. III. підсумки уроку




Переглядів: 490

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приблизна схема щоденника психолого-педагогічних спостережень студента-практиканта | Зразок оформлення титульної сторінки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.