Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Маркетингові ризики (інформаційні, інноваційні, галузеві)

Однією з найбільших груп ризиків у зовнішньоекономічній діяльності підприємств є група маркетингових ризиків Вони пов'язані з можливістю просування і реалізації товарів на ринках збуту. До основних маркетингових ризиків належать:. інформаційний; інноваційний; галузевий.

Інформаційний ризик

Це ризик відсутності, невизначеності або недостовірності інформації. Інформація може стосуватися як юридичної бази для підготовки контракту, стану справ у партнера і його банку, так і даних про стан ринку товарів (послуг), що пропонуються.

Для проведення успішної збутової політики на міжнародних ринках необхідно проводити їх ретельний ситуаційний аналіз.

Його проведення вимагає оцінки майже 250 різних показників і одержання підсумкового результату. Він повинний містити в собі наступні групи: розмір потенційного ринку; динаміка росту торгівлі новим товаром; ринкова перспектива на найближчі 10 років; сезонність товару; вартість товару в порівнянні з місцевими аналогами; потреба товару по регіонах; частота покупок товару; відношення до деяких специфічних властивостей; відношення до товару торгових посередників; упакування (потреба в ньому); вид активності конкурентів.; необхідний обсяг ринкових досліджень для пристосування до ринку; торгово-політична обстановка; наявність обмежень на торгівлю; відношення до потенційних покупців; ефективність реклами; інформація про ринок.

Оцінку даних характеристик доцільно проводити за допомогою експертних систем, що дозволяють враховувати невизначеність інформації про даний ринок. Дуже важливою умовою для експортера при виході на зовнішній ринок є визначення конкурентноздатності товару. Це можна провести в процесі порівняння з іншими.

Галузевий ризик

Це імовірність втрат у результаті змін в економічному стані галузі і ступінь цих змін як усередині галузі, так і в порівнянні з іншими галузями. При аналізі галузевого ризику необхідно враховувати: діяльність фірм даної галузі, а також суміжних галузей за визначений період часу; наскільки діяльність фірм даної галузі стійка в порівнянні з економікою країни в цілому; які результати діяльності різних підприємницьких фірм усередині однієї і тієї ж галузі.

Інноваційний ризик


Читайте також:

  1. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  2. Аудиторські ризики
  3. Аудиторські ризики, пов’язані з використанням комп’ютерних інформаційних систем
  4. Банківські ризики та їх характеристика
  5. Банківські ризики та їх характеристика.
  6. Безпосередньо збутові ризики та причини їх виникнення
  7. Валютні ризики та методи їх уникнення.
  8. Вертикальні маркетингові системи
  9. Виробничі ризики, їх характеристики і класифікація
  10. Відсоткові ризики
  11. Делегування повноважень підлеглим. Переваги та ризики, пов’язані з передачею повноважень
  12. Джерела формування резерву під кредитні ризики.




Переглядів: 375

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ризики вибору та надійності партнера | Це імовірність втрат, що виникають при вкладенні підприємницькою фірмою коштів у виробництво нових товарів і послуг, що, можливо, не знайдуть очікуваного попиту на ринку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.