Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Це імовірність втрат, що виникають при вкладенні підприємницькою фірмою коштів у виробництво нових товарів і послуг, що, можливо, не знайдуть очікуваного попиту на ринку.

Оцінка маркетингової групи ризиків досить вагома задача і вирішення її найбільш ефективно проводити за допомогою спеціальних систем обробки інформації. Ступінь можливості появи маркетингових ризиків достатньо велика і вони присутні постійно не залежно від нас, а рівень фінансових втрат може складати дуже великі суми. Тому питання аналізу й оцінки маркетингових ризиків займає важливе місце на всіх етапах проведення зовнішньоекономічної операції.

Комерційні ризики в зовнішньоекономічній діяльності

Комерційні ризики — це ризики, що виникають у процесі реалізації товарів і послуг, зроблених чи куплених підприємцем. Вони складають найбільш широку групу різних видів ризиків. До них належать: ризик відмови в реєстрації товару в Україні; ризик втраченої вигоди; ризик зниження прибутковості; ризик прямих фінансових втрат і інші.

Основними причинами виникнення комерційних ризиків є: зниження обсягів реалізації в результаті падіння попиту або потреби на товар, реалізований фірмою, витиснення його конкуруючими товарами, введення обмежень на продаж; підвищення закупівельної ціни товару в процесі здійснення проекту; непередбачене зниження обсягів закупівель у порівнянні з наміченими, що зменшує масштаб всієї операції і збільшує витрати на одиницю об'єму реалізованого товару (за рахунок умовно постійних витрат); втрата товару; втрата якості товару в процесі звертання, що призводить до зниження його ціни; підвищення витрат обертання в порівнянні з наміченими в результаті виплати штрафів, непередбачених пошлін і відрахувань, що призводить до зниження прибутку й ін.

Ступінь можливості виникнення комерційних ризиків складає близько 20% і залежить від кожної конкретної операції. Комерційні ризики посередньо пов,язані з ходом проведення основних етапів угоди, але рівень їхньої важливості досить високий і вони можуть викликати виникнення багатьох інших видів ризиків. Замикаючи ланцюжок поступової появи фінансових збитків у випадку, коли причиною стали комерційні ризики й оцінюючи втрати, ми можемо одержати суму в кілька разів більшу ніж сума контракту. Аналіз даного виду ризиків є складною задачею і проводиться в комплексі з оцінкою маркетингової ситуації й аналізом маркетингових ризиків.

 


Читайте також:

  1. IV. Вартість знака для товарів і послуг та фірмового найменування
  2. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  3. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  5. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  6. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  7. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  12. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.




Переглядів: 527

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Маркетингові ризики (інформаційні, інноваційні, галузеві) | Щоб уникнути можливих ризиків втрат необхідно дуже серйозно поставитися до підготовки валютно-фінансових умов, щоб забезпечити найбільш вигідні для себе умови.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.