МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Це імовірність втрат, що виникають при вкладенні підприємницькою фірмою коштів у виробництво нових товарів і послуг, що, можливо, не знайдуть очікуваного попиту на ринку.Оцінка маркетингової групи ризиків досить вагома задача і вирішення її найбільш ефективно проводити за допомогою спеціальних систем обробки інформації. Ступінь можливості появи маркетингових ризиків достатньо велика і вони присутні постійно не залежно від нас, а рівень фінансових втрат може складати дуже великі суми. Тому питання аналізу й оцінки маркетингових ризиків займає важливе місце на всіх етапах проведення зовнішньоекономічної операції. Комерційні ризики в зовнішньоекономічній діяльності Комерційні ризики — це ризики, що виникають у процесі реалізації товарів і послуг, зроблених чи куплених підприємцем. Вони складають найбільш широку групу різних видів ризиків. До них належать: ризик відмови в реєстрації товару в Україні; ризик втраченої вигоди; ризик зниження прибутковості; ризик прямих фінансових втрат і інші. Основними причинами виникнення комерційних ризиків є: зниження обсягів реалізації в результаті падіння попиту або потреби на товар, реалізований фірмою, витиснення його конкуруючими товарами, введення обмежень на продаж; підвищення закупівельної ціни товару в процесі здійснення проекту; непередбачене зниження обсягів закупівель у порівнянні з наміченими, що зменшує масштаб всієї операції і збільшує витрати на одиницю об'єму реалізованого товару (за рахунок умовно постійних витрат); втрата товару; втрата якості товару в процесі звертання, що призводить до зниження його ціни; підвищення витрат обертання в порівнянні з наміченими в результаті виплати штрафів, непередбачених пошлін і відрахувань, що призводить до зниження прибутку й ін. Ступінь можливості виникнення комерційних ризиків складає близько 20% і залежить від кожної конкретної операції. Комерційні ризики посередньо пов,язані з ходом проведення основних етапів угоди, але рівень їхньої важливості досить високий і вони можуть викликати виникнення багатьох інших видів ризиків. Замикаючи ланцюжок поступової появи фінансових збитків у випадку, коли причиною стали комерційні ризики й оцінюючи втрати, ми можемо одержати суму в кілька разів більшу ніж сума контракту. Аналіз даного виду ризиків є складною задачею і проводиться в комплексі з оцінкою маркетингової ситуації й аналізом маркетингових ризиків.
Читайте також:
|
||||||||
|