МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВЗакріплення вивченого матеріалу проводжу шляхом перевірки та відповідного коригування (при потребі) учнівських записів у таблиці.
V. ПІДСУМКИ УРОКУ Відзначаю, що ознайомлення з нормами трудового законодавства на цьому завершено, але кожному працюючому необхідно буде поглиблювати знання в цій галузі, щоб вміти захищати свої права і використовувати можливості, які надає трудове законодавство нашої держави.
VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 1) Опрацювати текст підручника [§§ ______________]. 2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа.
УРОК № 46 Тема.Основи підприємницької діяльності. Мета:ознайомити учнів з поняттям підприємницької діяльності, порядком створення підприємницьких структур; розвивати вміння формулювати визначення понять, кваліфікувати факти та події; виховувати розуміння важливості різних форм підприємницької діяльності для існування та розвитку держави. Основні поняття:підприємництво, реєстрація, ліцензія. Тип уроку:вивчення нового матеріалу.
Структура уроку I. Організаційний момент II. Вивчення нового матеріалу 1. Поняття підприємництва. 2. Організаційно-правові форми підприємництва. 3. Підприємництво в сільському господарстві. III. Закріплення нових знань і вмінь учнів IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання
ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ Поняття підприємництва. Слово вчителя. Поняття «підприємництво» є знайомим кожному. Отже, в кожного є певне розуміння цього поняття. Робота в групах. Об'єдную учнів у малі групи і пропоную обговорити власне розуміння поняття «підприємництво» і сформулювати його визначення. Після обговорення представники кожної групи доповідають про результати своєї роботи. Фіксую на дошці ознаки підприємництва, які містяться у визначеннях. Після цього порівнюю запропоновані ознаки з визначенням, наведеним у підручнику, і коментую його. Робота з документом. 1) Опрацюйте текст ст. 42 Конституції України і визначте випадки обмеження права на заняття підприємницькою діяльністю. 2) Обґрунтуйте доцільність такого обмеження у зазначених випадках.
Читайте також:
|
||||||||
|