Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Пояснювальна записка

Студентки (та) ___________ курсу

________________________ групи

Напрям підготовки ____________

______________________________

_______________________________

______________________________

Вінниця

ЗМІСТ

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
Розділ 1. ЗАГАЛЬНІ ОСНОВИ ПЕДАГОГІКИ : РОБОЧИЙ ЗОШИТ-КОНСПЕКТ ЯК ЗАСІБ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ
1.1. Змістова структура загальних основ педагогіки
1.2. Умовні позначки зошита-конспекту
1.3. Робочий зошит-конспект із загальних основ педагогіки
Тема 1. Предмет педагогіки. Її виникнення та становлення
Питання для роздумів та дискусій. Пошуково-дослідні завдання з теми 1.
Тема 2. Основні педагогічні поняття. Педагогіка та інші науки
Питання для роздумів та дискусій. Пошуково-дослідні завдання з теми 2
Тема 3. Методи науково-педагогічних досліджень
Питання для роздумів та дискусій. Пошуково-дослідні завдання з теми 3
Розділ 2. СЕМІНАРСЬКІ І ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ ІЗ ЗАГАЛЬНИХ ОСНОВ ПЕДАГОГІКИ : МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
2.1. Розвиток педагогіки та освіти в епоху українського національного відродження
2.2. Педагогіка як наука : становлення та сучасний стан
2.3. Розвиток, формування та виховання особистості учня
2.4. Методи науково-педагогічних досліджень
ГЛОСАРІЙ
СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ

Пояснювальна записка

Робочий зошит-конспект – це навчальний посібник, який містить навчальний апарат, методичні рекомендації, що допомагають студентам в освоєнні знань, умінь та навичок із загальних основ педагогіки, сприяє оптимізації навчального процесу і самостійної роботи студентів.

Навчально-методичний посібник «Загальні основи педагогіки : робочий зошит-конспект» розроблено на допомогу студентам у вивченні дисципліни. Посібник укладено у відповідності з Державними стандартами освітньої галузі та навчальною програмою з предмета.

Робочий зошит-конспект із загальних основ педагогіки розглядається як один зі складових компонентів комплексу навчально-методичного забезпечення дисципліни, який сприяє розв’язанню таких проблем у навчанні студентів:

ü підвищення рівня активності та самостійності студентів;

ü формування мотивації вивчення курсу та навчання в цілому;

ü розвиток навчальних умінь і навичок студентів (особливо, самостійної навчально-пізнавальної та пошуково-дослідної діяльності);

ü удосконалення методів, засобів і форм організації навчання студентів, поєднання традиційного і нетрадиційного навчання;

ü створення умов для інноваційної навчальної діяльності;

ü розвиток педагогічних здібностей, компетентностей студентів;

ü сприяння студентам у їх самостійному навчанні (навчання за індивідуальними планами, відпрацювання пропусків занять по хворобі та ін.).

Переваги використання навчально-методичного посібника «Загальні основи педагогіки : робочий зошит-конспект» полягають у: систематичному вивченні курсу, поглибленні, перевірці засвоєння навчального матеріалу; усвідомленому, творчому перетворенні знань, формуванні практичних умінь та навичок; контролі за навчально-пізнавальною діяльністю студентів; забезпеченні її різноманітності; створенні умов для самостійної роботи студентів; забезпеченні індивідуального та диференційованого підходів у навчанні; підвищені пізнавального інтересу, активності, самостійності студентів та ін.

При роботі з зошитом-конспектом із загальних основ педагогіки студентам рекомендовані різні способи виконання навчальних завдань, а саме:

Ø визначити поняття, категорії…;

Ø проаналізувати, систематизувати, зробити висновок…;

Ø ознайомитись, запам’ятати, закріпити, узагальнити…;

Ø класифікувати (запропонувати класифікацію)…;

Ø скласти схему, таблицю, малюнок, опорний конспект…;

Ø провести спостереження, зробити опис, проаналізувати…;

Ø розробити модель (моделювання)…;

Ø запропонувати свій підхід, шлях, спосіб…;

Ø використати передовий педагогічний досвід тощо.

Робота з зошитом-конспектом у підготовці майбутніх фахівців – це сучасний спосіб організації навчального процесу у вищих навчальних закладах, засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів, шлях удосконалення комплексу навчально-методичного забезпечення дисципліни тощо.

Робочий зошит-конспект містить навчально-інформаційний та методичний блоки, які охоплюють всі заплановані теми розділу «Загальні основи педагогіки».

Зміст, обсяг, послідовність, побудова робочого зошита дозволяє забезпечувати індивідуальний і диференційований підходи до навчання студентів. Тому, рекомендуємо кожному студенту:

Ø опрацьовувати матеріал, виконувати завдання в індивідуальному темпі;

Ø вибирати завдання, визначати порядок їх виконання на свій розсуд;

Ø додаткові питання та завдання опрацьовувати у зручний для Вас час;

Ø скористатись рекомендаціями, додатковими та допоміжними матеріалами при підготовці до занять, виконанні самостійної роботи.

В разі необхідності матеріал робочого зошита може легко варіюватись викладачем у відповідності зі спеціальністю, освітньо-кваліфікаційним рівнем підготовки студентів. Використання запропонованого навчально-методичного посібника є доцільним у процесі навчальної аудиторної та позааудиторної роботи студентів педагогічних вузів для денної та заочної форм навчання.


Читайте також:

  1. А. Розрахунково-пояснювальна записка
  2. Доповідна записка
  3. Записка ділова
  4. Звіт. Службова записка. Рапорт
  5. І. Пояснювальна записка
  6. І. Пояснювальна записка
  7. І. Пояснювальна записка.
  8. Інструкція та пояснювальна записка
  9. Методична записка
  10. ПЗ - пояснювальна записка
  11. Пояснительная записка
  12. Пояснювальна записка




Переглядів: 463

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особливості страхування ризиків зовнішньоекономічної діяльності | Розділ 1. ЗАГАЛЬНІ ОСНОВИ ПЕДАГОГІКИ : РОБОЧИЙ ЗОШИТ-КОНСПЕКТ ЯК ЗАСІБ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.