МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пояснювальна запискаСтудентки (та) ___________ курсу ________________________ групи Напрям підготовки ____________ ______________________________ _______________________________ ______________________________ Вінниця ЗМІСТ
Пояснювальна записка Робочий зошит-конспект – це навчальний посібник, який містить навчальний апарат, методичні рекомендації, що допомагають студентам в освоєнні знань, умінь та навичок із загальних основ педагогіки, сприяє оптимізації навчального процесу і самостійної роботи студентів. Навчально-методичний посібник «Загальні основи педагогіки : робочий зошит-конспект» розроблено на допомогу студентам у вивченні дисципліни. Посібник укладено у відповідності з Державними стандартами освітньої галузі та навчальною програмою з предмета. Робочий зошит-конспект із загальних основ педагогіки розглядається як один зі складових компонентів комплексу навчально-методичного забезпечення дисципліни, який сприяє розв’язанню таких проблем у навчанні студентів: ü підвищення рівня активності та самостійності студентів; ü формування мотивації вивчення курсу та навчання в цілому; ü розвиток навчальних умінь і навичок студентів (особливо, самостійної навчально-пізнавальної та пошуково-дослідної діяльності); ü удосконалення методів, засобів і форм організації навчання студентів, поєднання традиційного і нетрадиційного навчання; ü створення умов для інноваційної навчальної діяльності; ü розвиток педагогічних здібностей, компетентностей студентів; ü сприяння студентам у їх самостійному навчанні (навчання за індивідуальними планами, відпрацювання пропусків занять по хворобі та ін.). Переваги використання навчально-методичного посібника «Загальні основи педагогіки : робочий зошит-конспект» полягають у: систематичному вивченні курсу, поглибленні, перевірці засвоєння навчального матеріалу; усвідомленому, творчому перетворенні знань, формуванні практичних умінь та навичок; контролі за навчально-пізнавальною діяльністю студентів; забезпеченні її різноманітності; створенні умов для самостійної роботи студентів; забезпеченні індивідуального та диференційованого підходів у навчанні; підвищені пізнавального інтересу, активності, самостійності студентів та ін. При роботі з зошитом-конспектом із загальних основ педагогіки студентам рекомендовані різні способи виконання навчальних завдань, а саме: Ø визначити поняття, категорії…; Ø проаналізувати, систематизувати, зробити висновок…; Ø ознайомитись, запам’ятати, закріпити, узагальнити…; Ø класифікувати (запропонувати класифікацію)…; Ø скласти схему, таблицю, малюнок, опорний конспект…; Ø провести спостереження, зробити опис, проаналізувати…; Ø розробити модель (моделювання)…; Ø запропонувати свій підхід, шлях, спосіб…; Ø використати передовий педагогічний досвід тощо. Робота з зошитом-конспектом у підготовці майбутніх фахівців – це сучасний спосіб організації навчального процесу у вищих навчальних закладах, засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів, шлях удосконалення комплексу навчально-методичного забезпечення дисципліни тощо. Робочий зошит-конспект містить навчально-інформаційний та методичний блоки, які охоплюють всі заплановані теми розділу «Загальні основи педагогіки». Зміст, обсяг, послідовність, побудова робочого зошита дозволяє забезпечувати індивідуальний і диференційований підходи до навчання студентів. Тому, рекомендуємо кожному студенту: Ø опрацьовувати матеріал, виконувати завдання в індивідуальному темпі; Ø вибирати завдання, визначати порядок їх виконання на свій розсуд; Ø додаткові питання та завдання опрацьовувати у зручний для Вас час; Ø скористатись рекомендаціями, додатковими та допоміжними матеріалами при підготовці до занять, виконанні самостійної роботи. В разі необхідності матеріал робочого зошита може легко варіюватись викладачем у відповідності зі спеціальністю, освітньо-кваліфікаційним рівнем підготовки студентів. Використання запропонованого навчально-методичного посібника є доцільним у процесі навчальної аудиторної та позааудиторної роботи студентів педагогічних вузів для денної та заочної форм навчання. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|