Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Народна педагогіка про розвиток особистості

Вплив середовища

З ким поведешся, від того наберешся.

З розумним будеш розумним, з дурнем і сам будеш таким.

Як зайдеш між реп’яхи, то й реп’яхів наберешся.

Як у сім’ї згідливе життя, то й виросте дитя до пуття.

Роль спадковості

Яке коріння, таке й насіння.

Яке зіллячко, таке й сім’ячко.

Від лося - лосенята, від свині - поросята.

Яка гребля, такий млин, який батько, такий син.

Роль виховання

Як бавитимеш дитя, так воно й виросте.

Бурчання наскучить, приклад научить.

Вікові особливості

Звички трирічного зберігаються до 80 років.

Від п’ятирічного до дорослої людини один крок, а від новонародженого до п’ятирічного – велика відстань.

Відображення вікових періодів до п’яти років: народженятко, сідунчик, ходунчик, брехунець, бігунець, товкунець.

Практичні заняття № 1

Тема:Методи науково-педагогічних досліджень

Мета:

Дидактична: застосувати та розширити знання про методи науково-педагогічних досліджень, проаналізувати їх особливості, значення в розвитку педагогіки, в діяльності вчителя.

Розвивальна: розвивати вміння аналізувати, порівнювати, систематизувати; формувати уміння працювати з педагогічною інформацією, вести дослідження.

Виховна: виховувати пізнавальний інтерес, дослідницьку культури.

Методи: бесіда, дискусія, повідомлення, робота з книгою, ілюстрування, міні дослідження.

Дидактичні засоби унаочнення та навчання: ТЗН, хрестоматія та практикум з педагогіки, опорні конспекти, презентація, таблиці.

Основна література

1.Волкова Н.П. Педагогіка : Навчальний посібник // Н.П. Волкова. – К. : Академвидав, 2007. – 616 с. – С. 18-33

2.Галузяк В.М. Педагогіка : навчальний посібник // М.В. Галузяк та ін. – Вінниця, 2003. – 446 с. – С. 21-26

3.Кузьмінський А.І., Вовк Л.П., Омеляненко В.Л. Педагогіка : Підручник // А.І. Кузьмінський та ін. – К., Знання, – 2007. – 447 с. – С. 47-49

4.Мойсеюк Н.Є. Педагогіка. Навчальний посібник. 5-тє вид., доповнене і перероблене // Н.Є. Мойсеюк. – Київ. – 2007. – 656 с. – С. 39-51

5.Фіцула М.М. Педагогіка : Навчальний посібник // М.М. Фіцула. – К. : Академвидав. – 2006. – 560 с.

6.Ягупов В.В. Педагогіка : Навчальний посібник // В.В. Ягупов. – К. : Либідь. – 2003. – 560 с. – С. 24-39.


Читайте також:

  1. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  2. II. Розвиток математичних знань учнів.
  3. II. Розвиток математичних знань.
  4. II. Розвиток математичних знань.
  5. II. Розвиток математичних знань.
  6. II. Розвиток математичних знань.
  7. II. Розвиток математичних знань.
  8. II. Розвиток математичних знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 1154

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Структура практичного заняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.