МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Народна педагогіка про розвиток особистостіВплив середовища З ким поведешся, від того наберешся. З розумним будеш розумним, з дурнем і сам будеш таким. Як зайдеш між реп’яхи, то й реп’яхів наберешся. Як у сім’ї згідливе життя, то й виросте дитя до пуття. Роль спадковості Яке коріння, таке й насіння. Яке зіллячко, таке й сім’ячко. Від лося - лосенята, від свині - поросята. Яка гребля, такий млин, який батько, такий син. Роль виховання Як бавитимеш дитя, так воно й виросте. Бурчання наскучить, приклад научить. Вікові особливості Звички трирічного зберігаються до 80 років. Від п’ятирічного до дорослої людини один крок, а від новонародженого до п’ятирічного – велика відстань. Відображення вікових періодів до п’яти років: народженятко, сідунчик, ходунчик, брехунець, бігунець, товкунець. Практичні заняття № 1 Тема:Методи науково-педагогічних досліджень Мета: Дидактична: застосувати та розширити знання про методи науково-педагогічних досліджень, проаналізувати їх особливості, значення в розвитку педагогіки, в діяльності вчителя. Розвивальна: розвивати вміння аналізувати, порівнювати, систематизувати; формувати уміння працювати з педагогічною інформацією, вести дослідження. Виховна: виховувати пізнавальний інтерес, дослідницьку культури. Методи: бесіда, дискусія, повідомлення, робота з книгою, ілюстрування, міні дослідження. Дидактичні засоби унаочнення та навчання: ТЗН, хрестоматія та практикум з педагогіки, опорні конспекти, презентація, таблиці. Основна література 1.Волкова Н.П. Педагогіка : Навчальний посібник // Н.П. Волкова. – К. : Академвидав, 2007. – 616 с. – С. 18-33 2.Галузяк В.М. Педагогіка : навчальний посібник // М.В. Галузяк та ін. – Вінниця, 2003. – 446 с. – С. 21-26 3.Кузьмінський А.І., Вовк Л.П., Омеляненко В.Л. Педагогіка : Підручник // А.І. Кузьмінський та ін. – К., Знання, – 2007. – 447 с. – С. 47-49 4.Мойсеюк Н.Є. Педагогіка. Навчальний посібник. 5-тє вид., доповнене і перероблене // Н.Є. Мойсеюк. – Київ. – 2007. – 656 с. – С. 39-51 5.Фіцула М.М. Педагогіка : Навчальний посібник // М.М. Фіцула. – К. : Академвидав. – 2006. – 560 с. 6.Ягупов В.В. Педагогіка : Навчальний посібник // В.В. Ягупов. – К. : Либідь. – 2003. – 560 с. – С. 24-39. Читайте також:
|
||||||||
|