Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Види інформаційного забезпечення

Тема 5. Інформаційне забезпечення користувачів

Найпоширенішими видами довідково-інформаційного забезпечення є:

· Інформування про матеріали, які надійшли в ДІФ;

· Система «запит-відповідь»;

· Система «ВПІ»;

· Видавнича діяльність;

· Інформаційне забезпечення керівників.

Інформування про матеріали які надходять у ДІФ. Методи реалізації такої інформації зводяться до наступного: повідомлення про нові надходження шляхом складання та видання бібліографічних вказівників, списків нових надходжень; підготовки оглядових доповідей за матеріалами нових надходжень, організації нових надходжень; індивідуального інформування працівників підприємств (організацій); пропаганда нових джерел НТІ шляхом телерадіоінформування тощо.

Система «запит-відповідь».Перевага забезпечення користувача в цьому режимі полягає в тому, що досягає диференційного та строгого індивідуального розподілення інформації, й причому інформації тільки потрібної, оскільки вона надає відповідь на разовий запит користувача, а з цього випливає результат вибору окремих видів інформації з об’ємного потоку інформаційних матеріалів. Запити користувача, які забезпечують в цьому режимі, бувають трьох видів:

1. Запити на видачу копій документів, про які користувач уже проінформований.

2. Запити на ретроспективний пошук інформації за темою, сформульованою користувачем на відомій йому професійній мові.

3. Запити конкретних відомостей із заданими параметрами.

Запити в режимі «запит-відповідь» надходять у вигляді заявок (письмових, усних, за телефоном). Для їх задоволення вимагаються операції різного змісту та об’єму, інколи достатньо знайти документи на полиці або сховищі мікрофльмів, особливо, якщо користувач повідомив адресу документу. Для задоволення запитів на ретроспективний пошук або видачу конкретних відомостей розробляються складні синтетичні комплекси: створюють формалізовані мови тощо.

Серед усіх видів довідково-інформаційного забезпечення найефективнішим вважають вибіркове поширення інформації- режим, в якому працює ІПС дескрипторного типу, реалізована за допомогою комп’ютерної техніки.

Видавнича діяльність органів НТІзабезпечує створення системи інформаційних видань. На основі видань органів НТІ розвиваються прогресивні форми та методи індивідуального та групового обслуговування за принципом вибірковості (ВПІ, ДЗК тощо).

Систему інформаційного забезпечення керівництва характеризують значними розбіжностями у вимогах, які висувають керуючі органи та методами підготовлення інформаційних документів, що обумовлено різними рівнями та спеціалізацією, як інформаційних так і керівних органів.

Інформація, яка надходить до керівників повинна мати оцінювання даних з відповідними висновками та рекомендаціями, достатніми для прийняття рішення. Основними формами доведення інформації є: огляд, тематична добірка, експрес-інформація, аналітичні довідки (доповіді).

 


Читайте також:

  1. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  2. II.1 Програмне забезпечення
  3. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  4. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  5. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  6. Адвокатура — неодмінний складовий елемент механізму забезпечення прав людини.
  7. Адміністративно-правові методи забезпечення економічного механізму управління охороною довкілля
  8. Аналіз програмного забезпечення з управління проектами.
  9. Апаратне забезпечення USB
  10. Апаратне забезпечення мереж
  11. Аудит формування і використання власного капіталу та забезпечення зобов'язань.
  12. Біохімічний контроль за розвитком систем енергозабезпечення




Переглядів: 1922

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сучасні види інформаційного обслуговування | Цілі та значення інформаційного забезпечення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.