МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу.а) введення нових ЛО Впр. 1 (с. 45) - Open your copybooks at page 45. Listen and repeat. Today we’ll learn to say what we can do. - What can the girls do? (Бігти) Well done. In English “Бігти” – run. Repeat after me. I can run. She can run. (аналогічно слова swim, climb, jump, play) б) закріплення ЛО - Stand up! And do the commands. I’ll name them and you must do. - Let’s start. Розвиток навичок аудіювання а) бесіда - At our last lesson we learned the animals. Look at the picture and say what is it? б) етап аудіювання (впр 2,с.45) - I’ll say the sentences what the animals can do and you must put the numbers in order. ( на дошці малюнки мавпи, риби, ведмедя, лева. Зачитую речення з вправи,учні ставлять у зошити номер того малюка, який описую) в) взаємоперевірка - Look at the answers on the blackboard and correct your mistakes. Навчання діалогічного та монологічного мовлення. а) Гра «Yes/No!». Показую картки із зображенням тварин і ставлю запитання. Наприклад: Т: Can monkeys run? Ps: No! T: Can monkeys jump? Ps: Yes! T: Can monkeys climb? Ps: Yes! T: Can giraffes climb? Ps: No!.. б) Bnp. 6 (c. 47). - Go to the blackboard and say in English what can you do. Фізкультхвилинка з одночасним закріпленням лексики. -Let’s exercise, p.45. Повторення літер. a) Гра «Перша літера». - Listen to the words and say what the first letter in them. Bear, cat, dog, frog, apple, monkey and etc. б) Гра «Напиши літеру». Ланцюжком виходять до дошки й записують вивчені літери. 6. Подання літер:Vv, Zz. 1) ознайомлення учнів з літерами Vv, Zz [v] – V is in five and also in seven, It is in twelve and in eleven. _________________ _________________ _________________ [ z] – Z is for in the Zoo. Let’s go to the Zoo. I like to go to the Zoo. An you? An elephant lives in the Zoo, In the Zoo, in the Zoo! A zebra lives there, too, In the Zoo, in the Zoo. _____________________ _____________________ _____________________ 2) Впр. 4 (с. 46). Демонструю на дошці, як правильно писати літери Vv, Zz, а потім пропонує дітям «написати» їх у повітрі. 7. Навчання читання.Впр. 5 (с. 46). ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Підведення підсумків уроку. Т: Скажіть, будь ласка, чи сподобався вам сьогодні урок? Що вам сподобалося більше за все? Чого ви навчились? Читайте також:
|
||||||||
|