Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Особливості освітніх організацій та управління ними

1. В чому полягає особливість мети навчального закладу порівняно з ін­шими організаціями?

Мета освітньої організації полягає у формуванні освіченої, твор­чої, фізично та здорової особистості. Тобто кінцевим «продуктом» є особистість. Ця мета докорінно відрізняється від цілей виробничих чикомерційних організацій, які спрямовують свою діяльність на ви­готовлення або поширення неживого продукту. Відтак, відповідаль­ність у досягненні мети та завдань освітніх організацій значно вища за складністю та моральною відповідальністю.

2. В чому полягають особливості об'єкта управління навчальним закла­дом?

У якості об'єктів управління виступають педагоги, інший персонал, учні, їхні батьки. Ці об'єкти є складними та багатоаспектними, оскільки відрізняються за такими параметрами, як:

— Вік: від 6 до 60-70 років. Це вимагає знати та враховувати в ро­боті вікові особливості людей різних вікових груп.

— Соціальний статус. Керівникові необхідно знаходити спільну мову в роботі і з представниками так званої еліти, і з безробітними, і з бізнесменами та сантехніками, з самотніми матерями та ба­гатодітними сім'ями тощо. Це потребує глибоких психологічних знань, витримки, тактовності.

— Тендерний аспект. Особливості роботи у здебільшого жіночих педагогічних колективах досить складні для керівника-чоловіка та керівника-жінки. Необхідно враховувати особливості жіночої психіки, поведінки. Складним є виконання багатьох тради­ційно чоловічих видів робіт за допомогою невеликої кількості чоловіків-педагогів.

— Дитячий колектив. Несформованість дитячої психіки, підвищена чутливість, емоційність, відсутність стійких етично-духовних основ розвитку, підвищена довіра до дорослих.

3. У чому полягають особливості результатів діяльності освітніх ор­ганізацій?

• Вони пов'язані із розвитком особистості.

• Відстрочені у часі (не можна побачити їхню дію у повній мірі | одразу).

• Не мають чіткого зворотного зв'язку.

• Не мають чітких параметрів вимірювання.

• Мають високий процент суб'єктивізму під час оцінювання.

4. До специфічних особливостей управлінської діяльності в навчальному закладі можна віднести такі, як:

• Підвищена відповідальність за свої дії, за діяльність вчителів, за стан навчально-виховного процесу в цілому, за техніку безпеки, за прийняття рішень і т. п.

• Велика кількість напрямів та видів діяльності та неможливість оволодіти всіма досконало (педагогіка, психологія, управління, економіка тощо).

• Домінування комунікативної функції з огляду на те, що управ­ління закладом освіти здійснюється через взаємодію з іншими учасниками навчально-виховного процесу.

• Різний рівень зацікавленості керівника, педагогів, учнів, батьків у результатах діяльності; різні мотиви діяльності; різні ступені зрілості учасників навчально-виховного процесу.

• Творчий характер управлінської діяльності, зумовлений ситуа­ціями, які вносять елементи новизни у звичну діяльність керів­ника.

• Високе нервово-психічне напруження, постійний стан неспокою, який є наслідком персональної відповідальності за все, що від­бувається в школі.


Читайте також:

  1. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  2. CMM: зрілість організацій і процесів
  3. ERP і управління можливостями бізнесу
  4. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  5. I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
  6. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  7. II. Організаційний момент.
  8. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  9. ISO9000. Як працює система управління якістю
  10. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  11. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  12. Oracle Управління преміальними




Переглядів: 1686

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задачі менеджера | Моделі директора сучасної школи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.