• навчальна — передати учасникам певні знання, що сприяють підвищенню кваліфікації;
• інформаційна — ознайомити з новою інформацією, узагальнити дані з будь-якої проблеми і з'ясувати погляди учасників наради;
• роз'яснювальна (інструктивна) — переконати учасників у необхідності, правильності,, своєчасності стратегії, рішення, діяльності;
• проблемна — вироблення шляхів і методів вирішення проблем, що виникають.
2.За способом проведення:
• автократична — готує і веде нараду керівник; він же викладає свої погляди, знайомить з наказами, розпорядженнями, заслуховує звіти;
• дискусійна — передбачає демократичний спосіб вирішення проблеми; кожен учасник може висловити свою думку, яку керівник враховуватиме під час прийняття рішення;
• оперативка (її види: п'ятихвилинка, «летючка», диспетчерська) — відбувається у постійний час, у стабільному складі учасників, відносно нетривала (20-30 хв.); основне завдання — одержання інформації «знизу» про стан справ; по мірі надходження інформації та її обговорення керівник приймає оперативні рішення безпосередньо на нараді.
3. За системністю проведення:
• заплановані — наради, які керівники проводять регулярно із встановленою періодичністю;
• позапланові — проводяться у разі виникнення непередбачуваних, надзвичайних ситуацій.