Протокол експертизи програми розвитку навчальногозакладу_____
Експерт _______________________________
Дата проведення експертизи_______________
№ з/п
Критерії
Показники
Оцінка (у балах)
показників
критеріїв
1.
Аналітичне підґрунтя
1.1.Використання відповідних діагностичних засобів
1.2.Встановлення причинно-на-слідкових зв'язків між окремими явищами
1.3 Наявність змістовних узагальнень та висновків
№ з/п
Критерії
Показники
Оцінка (у балах)
показників
критеріїв
2.
Постановка проблеми
2.1. Чіткість формулювання
2.2. Обгрунтованість
2.3. Актуальність
3.
Визначення мети
3.1. Перспективність
3.2. Конкретність
3.3. Реалістичність
4.
Інноиаційний потенціал
4.1. Відповідність змісту програми сучасному розвитку науки та практики
4.2. Корисність (продуктивність) обраних інновацій для навчального закладу
4.3. Інтегративність (вплив на всі підсистеми)
5.
Концептуальні сть
5.1. Наявність відповідної ідейної бази (ідеї, концепції, принципи, підходи) розвитку навчального закладу
5.2. Наявність гіпотетичної моделі розвитку навчального закладу
5.3. Чіткість формулювання бажаних результатів
6.
Вироблення напрямів діяльності (розділів програми)
6.1. Відповідність цілям та завданням
6.2. Оптимальність
6.3. Можливість реалізувати через комплекс робіт
7.
Якість плану реалізації
7.1. Достатність запланованих дій для досягнення результату
7.2. Забезпеченість плану ресурсами (кадрові, час, матеріально-технічні, фінансові та ін.)
7.3. Можливість контролювати реалізацію (керованість)
№ з/п
Критерії
Показники
Оцінка (у балах)
показників
критеріїв
8.
Адаптивність
8.1. Легко адаптується до умов навчального закладу з урахуванням динаміки та тенденцій розвитку
8.2. Враховані можливості корекції (удосконалення, незначних змін)
8.3. Наявність відповідальності за результати роботи
9.
Рефлексивність
9.1. Можливість самоскспертизи діяльності навчального закладу
9.2. Можливість самоаналізу діяльності колективу
9.3. Можливість самоаналізу діяльності керівника
Підпис експерта______________________
Узагальнюючий протокол оцінки прогнозованої якості програми розвитку
Критерії експертизи
Експерт 1
Експерт 2
Експерт 3
Експерт 4
Середні показники
у балах
коефіцієнт
у балах
коефіцієнт
X
ч
коефіцієнт
у балах
коефіцієнт
У коефіцієнтах
К 1
К2
КЗ
К4
К5
К6
К7
К8
К9
Загальна
експертна
оцінка
Формула переведення у систему коефіцієнтів:
K=
де К — показник загального рівня прогнозованої якості програми;
п — реальні бали експертизи;
N — максимальний бал експертизи.
Шкала оцінювання прогнозованої якості програми:
0 <К < 0,5 — незадовільний рівень;
0,5 <К <0,65 — критичний рівень;
0,65 <К <0,8 — допустимий рівень;
0,8 <К <0,95 — достатній рівень;
0,95 <К<1,0 — оптимальний рівень.
В. С. Лазарев запропонував показники для оцінювання можливостей та умов реалізації програми, які ми використали для розробки наступної діагностичної методики (таблиця 45).