МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Основні принципи і механізми євроінтеграції в освітянській сфері.План Тема 4. ОСНОВНІ ЗАСАДИ І ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ПРОСТОРУ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ 1. Основні принципи і механізми євроінтеграції в освітянській сфері. 2. Основний інструментарій формування європейського освітнього простору. 3. Технологія проектування інноваційного навчального середовища. 4. Управління якістю підготовки фахівців.
Співпраця європейських держав щодо розробки загальноєвропейської системи кваліфікацій і ступенів грунтується на таких базових принципах: - філософія взаємної довіри; - здатність освітніх структур до конвергенції (гармонізації) як на національному, так і на міжнародному рівні; - реальність створення загальноєвропейської системи перезарахування (обліку) і накопичення кредитів; - цінність і самодостатність обох рівнів: як ступеня бакалавра, так і ступеня магістра; - навчання протягом усього життя; - погодженість цих принципів та їх здійснення як результат політичної волі і копіткої праці всіх учасників, зокрема, в рамках програм подвійних і сумісних дипломів. Механізм гармонізації архітектури системи європейської вищої освіти містить такі складові: - прийняття системи зрозумілих і порівнювальних наукових ступенів; - прийняття системи освіти, яка початково будується на двох циклах навчання (бакалавр – магістр ); - заснування системи кредитів (ЕСТS); - вираження результатів навчання не в термінах часу, а в термінах кредитів: програми першого ступеня – від 180 до 240 кредитів, програми магістерського рівня – від 90 до 120 кредитів, кількість кредитів у річній програмі – не більше 60; відмінності в термінах навчання як на першому, так і на другому ступенях не більше 25%; - розвиток європейського співробітництва щодо контролю за якістю освіти; - створення умов для мобільності на європейському ринку праці й освітніх послуг; - установлення тісніших зв’язків між європейським простором вищої освіти та європейським простором досліджень; - спрощення процедури визнання кваліфікацій, що сприятиме працевлаштуванню випускників і студентів на європейському ринку праці (використання Додатку до диплома); - забезпечення студентів відповідними до загальних вимог кваліфікаціями. - погодження в рамках загальноєвропейського освітнього простору вимог до кваліфікацій у вигляді компетенцій; - розробка загальних і прозорих індикаторів як умова порівнянності структур і ступенів, як частина власне європейської структури кваліфікацій, заснованих на об’єктивних стандартах. І як результат – розвиток привабливості європейського простору вищої освіти, перетворення Європи на найбільш конкурентоспроможний і розвинутий освітній простір у світі;
Читайте також:
|
||||||||
|