Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Основні принципи і механізми євроінтеграції в освітянській сфері.

План

Тема 4. ОСНОВНІ ЗАСАДИ І ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ПРОСТОРУ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ

1. Основні принципи і механізми євроінтеграції в освітянській сфері.

2. Основний інструментарій формування європейського освітнього простору.

3. Технологія проектування інноваційного навчального середовища.

4. Управління якістю підготовки фахівців.

 

Співпраця європейських держав щодо розробки загальноєвропейської системи кваліфікацій і ступенів грунтується на таких базових принципах:

- філософія взаємної довіри;

- здатність освітніх структур до конвергенції (гармонізації) як на національному, так і на міжнародному рівні;

- реальність створення загальноєвропейської системи перезарахування (обліку) і накопичення кредитів;

- цінність і самодостатність обох рівнів: як ступеня бакалавра, так і ступеня магістра;

- навчання протягом усього життя;

- погодженість цих принципів та їх здійснення як результат політичної волі і копіткої праці всіх учасників, зокрема, в рамках програм подвійних і сумісних дипломів.

Механізм гармонізації архітектури системи європейської вищої освіти містить такі складові:

- прийняття системи зрозумілих і порівнювальних наукових ступенів;

- прийняття системи освіти, яка початково будується на двох циклах навчання (бакалавр – магістр );

- заснування системи кредитів (ЕСТS);

- вираження результатів навчання не в термінах часу, а в термінах кредитів: програми першого ступеня – від 180 до 240 кредитів, програми магістерського рівня – від 90 до 120 кредитів, кількість кредитів у річній програмі – не більше 60; відмінності в термінах навчання як на першому, так і на другому ступенях не більше 25%;

- розвиток європейського співробітництва щодо контролю за якістю освіти;

- створення умов для мобільності на європейському ринку праці й освітніх послуг;

- установлення тісніших зв’язків між європейським простором вищої освіти та європейським простором досліджень;

- спрощення процедури визнання кваліфікацій, що сприятиме працевлаштуванню випускників і студентів на європейському ринку праці (використання Додатку до диплома);

- забезпечення студентів відповідними до загальних вимог кваліфікаціями.

- погодження в рамках загальноєвропейського освітнього простору

вимог до кваліфікацій у вигляді компетенцій;

- розробка загальних і прозорих індикаторів як умова порівнянності структур і ступенів, як частина власне європейської структури кваліфікацій, заснованих на об’єктивних стандартах.

І як результат – розвиток привабливості європейського простору вищої освіти, перетворення Європи на найбільш конкурентоспроможний і розвинутий освітній простір у світі;

 


Читайте також:

  1. II. МЕХАНІЗМИ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ ДІЇ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ.
  2. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  3. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  4. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  5. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  6. Актуальні тенденції організації іншомовної освіти в контексті євроінтеграції.
  7. Альдостерон та механізми ренін-ангіотензину
  8. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  9. Антикорупційні принципи
  10. Артеріальний пульс, основні параметри
  11. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
  12. Б/. Принципи виборчого права.




Переглядів: 678

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Болонська конвенція як засіб створення зони європейської вищої освіти. | Основний інструментарій формування європейського освітнього простору.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.