МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 14. Локальні та регіональні інформаційні мережі в сучасних організаціяхВисновки по лекції. Інтернетє всесвітньою інформаційною комп'ютерною мережею, що представляє собою об'єднання безлічі регіональних комп'ютерних мереж і комп'ютерів на різних програмних і апаратних платформах, які обмінюються один з одним інформацією по каналам телекомунікацій. У мережі Інтернет для передачі даних використовується принцип комутації пакетів. Взаємодія всіх об'єктів мережі Інтернет забезпечуються використанням спільного мережевого протоколу ТСР/ІР. Усі комп'ютери в мережі Інтернет поділяють на дві категорії:роботі станції та сервери. Способами доступу до мережі Інтернет є Dіal-Up, DSL, ІSDN, доступ по виділеним лініям, по локальній мережі, з використанням каналів кабельної телевізійної мережі, супутниковий доступ та з використанням бездротових технологій. Ланками зв'язку між клієнтами та Інтернетом є організації або приватні особи, так звані провайдери. Основними інформаційними ресурсами Інтернетє гіпертекстова система WWW, електронна пошта (e-mail), віддалений доступ до мережі (Telnet), тематичні конференції (Usenet), IRC (розмова в мережі), ІР-телефонія і відеоконференції, а також FTP (протокол передавання файлів). Основні напрямки використання Internet організацією: електронна пошта, телеконференції, електронні торги, електронна реклама за принципами прямої розсилки та "приходьте до нас", створення віртуальних організацій. Електронна комерція або торгівля (e-commerce або e-trade) є одним з основних елементів електронного бізнесу, що охоплює будь-які форми ділових угод, укладання яких здійснюється електронними засобами замість фізичного обміну або безпосереднього фізичного контакту.Виділяють наступні моделі електронної комерції:В2С (business-to-consumer), В2В (business-to-business), С2С (consumer-to-consumer), С2В (consumer-to-business), G2C (government-to-consumer), C2G (consumer-to-government), G2G (government-to-government), В2G (business-to-government), G2В (government-to-business). Необхідним елементом електронної комерції є електронні платежі, використання яких пов'язане з проблемами безпеки і збереження конфіденційності. Системи електронних платежів можна поділити на три групи:оплата за допомогою платіжних пластикових карток, розрахунки з використанням цифрової готівки та її модифікацій, а також розрахунки з використанням цифрової готівки, що зберігається у смарт-картах. Основною формою активності організацій в Інтернет, способом реклами і засобом ведення електронного бізнесу є створення WEB-сайту організації. Читайте також:
|
||||||||
|