Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ХРОНОМЕТРАЖ УРОКУ

 

Хронометраж уроку дає можливість визначити раціональне розташування часу по частинах, окремих вправах й завданнях, розкрити послідовність чергування необхідної роботи і відпочинку, а також дати уявлення про загальну і моторну щільність уроку.

Загальною щільністю уроку називається відношення часу, використаного, педагогічно виправдано, до всієї тривалості уроку.

Моторна щільність уроку – це відношення часу, витраченого безпосередньо на виконання фізичних вправ, до всієї тривалості уроку.

Методика проведення хронометражу. Студент-практикант повинен підготувати відомість обліку хронометрування уроку, в якій слід вказати: номер уроку і його вміст, клас, школу, дату проведення, прізвище, ім'я спостережуваного учня.

 

ВІДОМІСТЬ ОБЛІКУ ДАНних ХРОНОМЕТРажу УРОКУ,

проведеного студентом__________________ в _____ класі школи ________

 

Зміст діяльності учнів Час закінчення діяльності, хв Слухання вчителя; очікування черги тощо Виконання вправ, хв Простій з вини вчителя, хв
1. Шикування        
2. Шикування, рапорт, повідомлення завдань уроку        
3.Загальнорозвивальнівправи в русі        
4.Загально-розвивальні вправи на місці        
5. Пояснення завдання        
6. Виконання завдання        
7. Пояснення завдання        
8. Виконання завдання        
9. Підготовка місць занять        
10. Пояснення завдання        
11.Удосконалювання техніки гри в баскетбол        
12. Вправи на координацію        
13. Збирання інвентарю        
14. Підведення підсумків уроку        

Загальна щільність уроку розраховується за формулою:

 

Загальна щільність (ЗЩУ) = Час урока за ввідрахуванням часу простоїв х 100 %.
45 хв.

 

Моторна щільність визначається зі співвідношення рухової діяльності учня до загального часу урока з фізичної культури (45 хв.):

 

Моторна щільність (МЩ) = Рухова діяльність х 100 %.
45 хв.

ЗЩУ =(11+31): 45 х 100% = 97,7%

МЩ= 31: 45 х 100% = 68,8 %

 

Висновки:загальна (97,7%) и моторна (68,8%) щільність урока відповідає вимогам.

 


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  9. III. Підсумки уроку
  10. III. підсумки уроку
  11. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  12. III. ПІДСУМКИ УРОКУ




Переглядів: 4063

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВИЗНАЧЕННЯ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ (ПУЛЬСОВОЇ) КРИВОЇ УРОКУ | ЗВІТ ПРО ВИКОНАНУ РОБОТУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.